يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۵
کد خبر: ۴۶۶۱۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۵
سينما فرهنگسراي فردوس، روز سه‌شنبه 8 آذر ميزبان اکران فيلم مستند «درخشش» مي‌شود که با حضور تماشاگران و دست اندرکاران اين فيلم مستند نقد و بررسي خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 5 و فرهنگسراي فردوس ، فيلم «درخشش» نوشته و کارگرداني نادر طريقت که موضوع آن درباره سوپر استارهاي قبل و بعد انقلاب( از آغاز تا کنون) و تأثير آن بر اقتصاد سينماي ايران است ساعت 18 در سينما فردوس به مايش درمي‌آيد.

نقد و بررسي اين فيلم پس از اکران با حضور کارگردان و دست اندرکاران فيلم برگزار مي شود و محمدرضا لطفي نيز به عنوان منتقد و مجري جلسه حضور خواهد داشت.

مستند هفتاد و پنج دقيقه‌اي درخشش به تهيه کنندگي مرکز گسترش سينماي مستند و تجربي و کارگرداني نادر طريقت توليد شده است. نادر طريقت منتقد ، نويسنده و کارگردان سينما که از سال هفتاد فعاليت سينمايي خود را شروع کرده تا کنون چندين فيلم کوتاه، ويدئويي، 16 و 35 ميليمتري در زمينه هاي مختلف داستاني، انيميشن، مستند، كودكان، جنگي، نماهنگ و... را در پرونده کاري خود دارد. از آن ميان مي توان به فيلم هاي سلام، قائده بازي، تحول، سين مثل سيب، شقايق، سالنهاي عشق و... اشاره کرد.


سينما فردوس در ميدان صادقيه ، بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات فرهنگسراي فردوس واقع شده و شماره هاي 44002269 و 70 براي هماهنگي و کسب اطلاعات بيشتر اعلام شده است.

نظر شما