يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۳
کد خبر: ۴۶۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
دبيرخانه شوراي سياست‌گذاري جامعه ايمن در راستاي اقدامات ايمن‌محور، نشست پيشگيري و کنترل حوادث ترافيکي (تغيير و اصلاح رفتار هاي پر خطر راکبين موتور سيکلت) را با رويکرد ارتقاي نگرش ايمني در فرهنگ ترافيک در منطقه 12 برگزار کرد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 12 تهران، در اين نشست که اعضاي کميته راهبري جامعه ايمن و کارگروه ويژه راکبين موتورسيکلت و راکبان پيک بادپا حضور داشتند، علي‌رضا بزرگوار شهردار منطقه 12 پيرامون تاريخچه اين منطقه و اقدامات به‌عمل آمده جهت پيوستن به شبکه جهاني جامعه ايمن و راه‌هاي رسيدن به شهري شاد و پويا، سالم و با نشاط ، سخناني ايراد كرد و ساماندهي وضعيت رانندگان موتور سيکلت و ايجاد زير ساخت هاي مناسب شهري براي کاهش خطرات ناشي از تصادفات در شهر را از کليه دستگاه ها و متوليان امور شهري سطح منطقه خواستار شد.


دکتر ابهري استاد دانشگاه شهيد بهشتي و متخصص رفتار شناسي نيز در اين نشست در زمينه آموزش فرهنگ ايمني به دانش آموزان و نحوه اصلاح رفتار هاي مخاطره آميز با نگرش ايمني براي راکبين و شهروندان سخناني بيان كرد.


در پايان اين نشست کارگروه ويژه راکبان موتورسيکلت گزارشي از اقدامات به‌عمل آمده و پيش رو را به اعضاي کميته راهبري جامعه ايمن ارائه و از 30 نفر از راکبين نمونه موتورسيکلت با اهداي لوح و هديا تقدير به عمل آمد.


نظر شما