دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۶۷۱۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲
مدير كل امور بانوان شهرداري تهران:
مدير كل امور بانوان شهرداري تهران در نخستين نشست ويژه بانوان مدير شاغل شهرداري تهران كه در مجموعه فرهنگي ورزشي قمر بني هاشم و به ميزباني شهرداري منطقه 20 برگزار شد تحكيم بنيان خانواده و مديريت اوقات فراغت را مهمترين رويكرد اين اداره كل عنوان كرد.

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 20 دكتر نرگس معدني پور ضمن گراميداشت روز ملي خانواده نقش بانوان را در مديريت اوقات فراغت بسيار تاثير گذار عنوان كرد و از منطقه 20 كه در اين زمينه پيشگام بوده است تقدير كرد.

سودابه مختاري رئيس اداره امور بانوان شهرداري منطقه 20 در حاشيه اين مراسم به راه اندازي باشگاه مديريت اوقات فراغت در اين منطقه اشاره كرد و افزود:‌بانوان اين منطقه با شركت در اين كارگاهها در خصوص برنامه ريزي و تدارك براي سفر و غني سازي اوقات فراغت خود آموزش ببينند.

در ادامه اين مراسم كه جمعي از بانوان مدير شاغل شهرداري تهران حضور داشتند حجت الاسلام برمايي مشاور امور مذهبي در مقوله خانواده مطالعات و تحقيقات صورت گرفته در خصوص بانوان شاغل اشاره كرد و افزود:‌در حال حاضر 50 درصد زنان جزء نيروهاي شاغل در جهان هستند در حاليكه اين نسبت جمعيتي در ايران كمتر از 30 درصد است اما بخش قابل توجهي از اين نيروها در بخش آموزش فعاليت دارند .

وي در ادامه امنيت و حقوق شغلي و تامين نيازهاي روحي زنان را از مهمترين درخواستهاي بانوان شاغل ذكر كرد.

مشاور امور خانواده در ادامه همچنين تامين سلامت و تفريحات سالم را از مهمترين نيازهاي بانوان شاغل برشمرد كه بايد مورد توجه قرار گيرد.

دكتر باران دوست عضو هيئت علمي دانشگاه نيز در ادامه اين نشست به ايراد سخناني در خصوص بحث تحكيم خانواده و نقش زنان در اين زمينه پرداخت.

اين گزارش مي افزايد در ادامه اين برنامه بانوان مدير شهرداري تهران از امكانات ورزشي و همچنين برنامه نمايش فيلم در مجموعه قمر بني هاشم بهره مند شدند و از نمايشگاهي كه در بخشهاي مختلف فرهنگي هنري ،صنايع دستي و سلامت برپا شده بود بازديد كردند.

مسوول امور بانوان منطقه 20 در حاشيه اين مراسم از ديگر برنامه هاي اجرا شده به مناسبت روز ملي خانواده به برپايي برنامه هاي ويژه ورزشي بانوان محلات و ادارات شهرري و تقدير از خانواده هاي برتر و موفق در عرصه هاي علمي فرهنگي و ورزشي اشاره كرد.

 

نظر شما