سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۶۷۵۴
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
شهرداري منطقه 5 برگزار مي‌كند
معاونت اجتماعي و هرهنگي شهرداري منطقه 5 در راستاي اهداف و سياستهاي شهرداري تهران در ارتقا سلامت اجتماعي همايش ايدز برگزار مي‌کند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 عباس بابازاده، معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه با بيان اينکه بررسي هاي حاکي از روند رشد مبتلايان بيماري ايدز است، گفت: با توجه به اهميت آموزش و آگاهسازي شهروندان در پيشگيري از رشد بيماري در جامعه و افزايش سلامت کارگاه و همايش فرهنگي و آموزش در دستور کار قرار دارد.

وي افزود: راه اندازي و فعاليت مرکز کاهش آسيب هاي اجتماعي (DIC) در منطقه از جمله پتانسيل هاي مثبت در منطقه به شمار مي آيد که فرصت ارائه خدمات و اجراي برنامه هاي آموزش در کاهش آسيب هاي اجتماعي را فراهم کرده است.

بابازاده ادامه داد: بدين منظور به مناسبت روز جهاني ايدز  همايشي با حضور کارشناسان سلامت در سراي محله باغ فيض  برگزار مي گردد و به اهميت وضرورت آگاهسازي شهروندان نسبت به بيماري ايدز وهمچنين ضرورت مشارکت عمومي درپيشگيري از ابتلا اين بيماري پرداخته مي شود.

وي برگزاري کارگاه آموزش را از برنامه هاي همايش بر شمرد و گفت: اين کارگاه با موضوع برنامه ريزي در کاهش آسيب هاي اجتماعي و نقش آن در پيشگيري از ايدز برگزار  مي شود.  معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه تصريح کرد: همزمان با برگزاري همايش مسابقات نقاشي مقاله، داستان نويسي با موضوع ايدز برگزارمي شود.

وي همچنين در پايان به برگزاري مسابقات ورزشي ويژه افراد مبتلا به Hiv حاضر در مرکز Dic اشاره کرد.

نظر شما