دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۴
کد خبر: ۴۶۷۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴
دبير كميته بين الملل هشتمين جشنواره فيلم 100 از نمايش 22 فيلم برگزيده سينماي اخلاق در آخرين روز از بيست و سومين جشنواره فيلم كوتاه استامبول خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي جشنواره فيلم 100، بهنام بهادري با اعلام اين خبر گفت: فردا 30نوامبر در آخرين روز از جشنواره فيلم كوتاه استامبول كه با حضور فيلمسازان جوان از بيست كشور برگزار مي‌شود بيست و دو فيلم‌هاي برگزيده در بخش بين الملل سينماي اخلاق به نمايش در مي‌آيد.

 

وي افزود: امروز نيز همايش فيلم كوتاه با عنوان «توصيف فيلم کوتاه» با حضور يرمي اوسونسوييل(yirmi üçüncü y?l) دبير جشنواره فيلم كوتاه استامبول و سينما گران و فيلمسازان شركت كننده در بيست و سومين جشنواره فيلم كوتاه استامبول خواهيم داشت كه در اين همايش علاوه بر آسيب شناسي در حوزه فيلم كوتاه به نمايش فيلم هاي برگزيده 100ثانيه‌‌اي خواهيم پرداخت تا علاوه بر آشنايي فيلمسازان جوان با اين قالب از فيلم كوتاه بتوانيم به معرفي هرچه بيشتر سينماي اخلاق با ظرف 100 ثانيه، در بين فيلمسازان كشورهاي ديگر برسيم.

 

بهادري گفت: در اين سفر و به درخواست اين جشنواره وركشاپ يك روزه فيلم كوتاه براي دانشجويان و فيلمسازان اين كشور برگزار مي شود .

 

گفتني است جشنواره فيلم كوتاه از ? آذر ماه (?? نوامبر) آغاز شده تا (?? نوامبر) ? آذر ماه ادامه دارد.، اين جشنواره در بخش هاي انيميشن، داستاني و مستند برگزار ميشود كه در بيست و سومين دوره از جشنواره بيش از بيست كشور حضور دارند.

نظر شما