دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۷
کد خبر: ۴۶۸۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۷
نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر اين‌که احداث خانه شهيد يک اقدام موثر و ارزشمند محلي ازسوي مديريت شهري است، گفت: خانه شهيد نمادي از ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين شهروندان است که اخيراً با تدبير مديريت شهري در سطح مناطق شهر تهران اجرا مي شود.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15 ، اسدالله بادامچيان با همراهي شهرداري اين منطقه و معاونان وي در ‌بازديد از اولين خانه شهيد شهر تهران با بيان مطلب فوق افزود: خدمت به شهدا، خدمت بسيار ارزشمندي است و ما بايد پاسدار خون شهدا درهر زماني باشيم.نکته مهم و قابل تامل حفظ روح و فرهنگ شهادت است.


او در ادامه با بيان اينکه شهدا سرمايه‌هاي ارزشمند انقلاب هستند و ما بايد ادامه دهنده راه آنان باشيم، يادآور شد: نقش خانواده معظم شهدا در اين امر بسيار خطير و مهم است و آنان حقيقتاً صاحب خانه اصلي اين مراکز فرهنگي هستند.


اين نماينده مجلس با اشاره به مقام والاي شهدا در نزد خدواند تصريح کرد: بايد به گونه اي رفتار کنيم تا مشمول دعاي خير شهداء شويم.


در پايان اين بازديد بادامچيان نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با تشکر و قدرداني از شهردار منطقه و مديريت خانه شهيد نظر خود را در دفتر يادبود خانه شهيد ثبت و از برخي پروژه هاي عمراني منطقه بازديد ميداني به عمل آورد.

نظر شما