دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۶
کد خبر: ۴۷۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵
تومار روز جهاني کودک بچه‌هاي ايراني حاوي پيام صلح و دوستي بچه‌هاي تهراني به هم‌سالان خود در سراسر جهان تحويل يونيسف ايران شد.

به گزارش «شهر»، بچه‌هاي تهراني هم‌زمان با 16 مهر روز جهاني کودک سال 1390 جاي دست‌هاي رنگي‌شان را بر روي توماري سفيد به نشانه‌ دنياي رنگارنگ و شاد کودکي نشاندند. توماري که بر روي آن به دو زبان فارسي و انگليسي نوشته شده بود «جهاني امن و پر از دوستي را براي بچه‌ها آرزومنديم».


اين تومار رنگارنگ توسط روابط عمومي و امور بين‌الملل کانون به روابط عمومي يونيسف تحويل داده شد. بهاره يگانه‌فر مدير روابط عمومي يونيسف ايران در جريان تحويل اين تومار از کانون به عنوان يکي از نهادهاي با اهميت و متولي حوزه‌ کودک و نوجوان در ايران ياد کرد و خواستار گسترش همکاري‌هاي مشترک في مابين شد.


وي توضيح داد که يونيسف ايران در حال مذاکره با شرکاي دولتي خود در ايران است تا از سال 2012 تا 2016 برنامه‌اي جامع را در ايران به اجرا درآورد.


در اين ديدار نماينده روابط عمومي و بين‌الملل کانون نيز پيرامون برنامه‌ روز جهاني کودک و تومار تهيه شده و برنامه‌هاي آتي کانون به ويژه برگزاري پانزدهمين جشنواره بين‌المللي قصه‌گويي در اروميه توضيحاتي ارايه کرد.

نظر شما