دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۱
کد خبر: ۴۷۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۴
باشگاه کتاب تهران در پنجمين نشست ماهانه خود، اقدام به نقد وبررسي کتاب «سقاي آب و ادب» از سوي نشر کتاب نيستان و با حضور نويسنده اثر سيد مهدي شجاعي سه‌شنبه 22 آذر ماه ساعت 30/16کرده است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطق 3 و فرهنگسراي ارسباران، اين نشست با حضور سيد مهدي شجاعي، امير دژاکام، صادق کرميار، ابوالفضل زرويي نصر آبادي، مهدي پور رضاييان با اجراي شهرام شکيبا و کتابخواني وحيد جليلوند برگزار خواهد شد.


«سقاي آب و ادب» روايتي است از زندگي حضرت عباس(ع) و آخرين رمان سيد مهدي شجاعي که از نظر فرم و محتوا اثري متفاوت به شمار مي‌آيد.


در هر فصل از اين رمان رفت و برگشت‌هاي روايي متعددي ديده مي‌شود كه در فضاي سيال داستاني، جاي توصيفاتي اغلب شاعرانه را به يكديگر مي‌دهند و در هر موقعيت، زواياي جديدي از مفاهيم مورد نظر نويسنده را باز‌گو مي‌كنند.


تاکنون چهار نشست از سوي باشگاه کتاب تهران برگزار شده و کتاب هاي «تهران در بعد از ظهر»، «آدمها»، «لب بر تيغ» و «شب ممکن» نقد شده است.


علاقه مندان و اعضاي باشگاه کتاب مي‌توانند به منظور شرکت در اين نشست ، سه شنبه 22 آذر ماه ساعت 30/16 به فرهنگسراي ارسباران مراجعه كنند و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 20- 22872818 تماس بگيرند.

نظر شما