شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۴
کد خبر: ۴۷۰۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
پوستر چهارمين جشنواره بين المللي هنرهاي تجسمي فجر توسط علي وزيريان طراحي و منتشر شد.

به گزارش «شهر»، علي وزيريان، هنرمند گرافيست، پوستر چهارمين جشنواره بين المللي تجسمي فجر را طراحي كرد. علي وزيريان متولد 1339 است و در دانشكده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران نقاشي خوانده است. وي فعاليت درزمينه گرافيك و طراحي پوستر را با طراحي پوستر فيلم‌هاي سينمايي آغاز كرد.


آثار وزيريان تاكنون در نمايشگاه‌هاي متعدد انفرادي و گروهي داخلي و خارجي به نمايش در آمده و او داوري و دبيري جشنواره‌ها و نمايشگاه‌هاي مختلفي را از جمله دبيري نمايشگاه تايپوگرافي اسماءالحسني بر عهده د اشته است.


وزيريان علاوه بر فعاليت در زمينه گرافيك، در حوزه ساخت فيلم‌هاي سينمايي نيز فعاليت دارد كه «خدا نزديك است» و «يك وجب از آسمان» از ساخته‌هاي اوست.


چهارمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر در رشته‌هاي نقاشي، خوشنويسي، نگارگري، سفال و سراميك، مجسمه‌سازي، عكاسي، پوستر، كاريكاتور، تصويرگري و فيلم‌هاي تجسمي، 10 بهمن تا 14 اسفندماه در 32 استان و چند كشور خارجي برگزار مي‌شود.


مهلت ارسال آثار در بخش آزاد و اصلي چهارمين جشنواره بين‌المللي هنرهاي تجسمي فجر، تا 10 دي ماه و براي بخش ويژه بيداري اسلامي تا 20 دي ماه است و در رشته فيلم‌هاي تجسمي، هنرمندان و موسسات تا پايان دي ماه مي‌توانند آثار خود را به جشنواره ارسال كنند.


هنرمندان براي ثبت نام و ارسال آثار خود مي‌توانند به سايت جشنواره به نشاني www.ivafestival.ir مراجعه كنند.

نظر شما