دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۶
کد خبر: ۴۷۱۳۷
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۰
معاون فني و عمراني شهرداري تهران گفت: به‌دنبال پيشرفت عمليات حفاري در تونل‌هاي اصلي پروژه تونل نيايـش، دو جبهـه شرقـي و غربـي از تونل شمالي در محدوده خيابان مهيار (بعد‌از تقاطع خيابان وليعصر (عج) ) به‌يکديگر متصل‌شدند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران، مازيار حسيني با اعلام اين خبر ،اتصال دقيق اين دو جبهه کاري را نشانگر دقت تيم‌هاي اجرايي در عمليات‌حفاري و کنترل‌هاي مضاعف دستگاه ‌نظارت خواند و افزود: با اتصال اين دو جبهه‌، پرتال ورودي تونل شمالي در بزرگراه شهيد آيت الله ‌صدر با عبور از زير بزرگراه مدرس، بلوار آفريقا و خيابان وليعصر (عج) در آستانه اتصال به موقعيت پارک ملت قرار گرفت.


او با بيان اين‌که عمليات اجرايي در تونل جنوبي نيز با روند مشابهي پيش‌مي‌رود، از اتصال دو کارگاه اصلي از تونل جنوبي در حدفاصل خيابان آفريقا تا خيابان ولي‌عصر (عج) از امروز ـ يکشنبه، 20 آذر ـ خبرداد و گفت: با‌ لطف پروردگار متعال و همت زحمتکشان اين طرح عظيم ملي‌، پيشرفت عمليات حفاري تونل نيايش به‌ مرز 70 درصد مي‌رسد.


عمليات اجرايي در جبهه‌هاي مختلف کاري پروژه احداث تونل نيايش با تلاش شبانه‌روزي بيش از 2700 نفر نيروي شاغل در اين طرح عظيم شهري ‌پيش ‌مي‌رود و مجريان پروژه اميدوارند عمليات‌حفاري در موعدهاي زماني پيش‌بيني شده و حتي فراتر ازآن به ‌پايان رسد.


نظر شما