يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۲
کد خبر: ۴۷۱۴۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۹
دو نمايشگاه عکس و نقاشي برپا مي‌شود
گالري ماه و راه ابريشم از روز جمعه 25 آذرماه ميزبان دو نمايشگاه‌ با عنوان‌هاي «تار- ي» و «يخ» خواهند بود.

به گزارش خبرنگار «شهر»، گالري ماه از 25 آذرماه آثار نقاشي شيما اسفندياري را ميزباني خواهد کرد.‌ اين مجموعه که بسياري از آثار آن‌ با تکنيک منوپرينت خلق شده‌اند، «تار- ي» نام دارد و مراسم افتتاح آن روز 25 آذر از ساعت 16 تا 21 در گالري ماه برگزار خواهد شد.

شيما اسفندياري متولد سال 1356 در تهران است. وي دانش‌آموخته رشته نقاشي در دانشگاه آزاد هنر و معماري تهران در مقطع کارشناسي است و در بينال طراحي موزه امام علي(ع) در سال 86 برگزيده شده است. وي عضو پيوسته انجمن هنرمندان نقاش ايران است و تاکنون پنج نمايشگاه انفرادي در ايران و گرجستان برگزار کرده است.



شرکت در نمايشگاه‌هاي گروهي، بينال‌ها، آرت‌اکسپوها و آرت‌فرهاي متععد نيز در کارنامه کاري وي جلب توجه مي‌کند.‌



نمايشگاه تازه اين نقاش تا 6 دي‌ماه ادامه خواهد داشت و علاقمندان مي‌توانند همه‌روزه به‌جز يکشنبه‌ها از ساعت 15 تا 19 به گالري ماه واقع در خيابان آفريقا(جردن)، خيابان گلستان، پلاک 26 مراجعه کنند.



همچنين نمايشگاه گروهي عکس با عنوان «يخ»،‌ مجموعه‌اي از آثار يحيي دهقانپور، مهران مهاجر، راميار منوچهرزاده،‌ مهرداد نجم‌آبادي،‌علي ناجيان و حامد يغمائيان را از روز جمعه 25 آذرماه در گالري راه ابريشم به نمايش مي‌گذارد.



مراسم افتتاح اين نمايشگاه ساعت 16 تا 20 روز جمعه برگزار مي‌شود و علاقمندان مي‌توانند تا 12 دي‌ماه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 15 تا 19 و پنجشنبه‌‌ها از ساعت 17 تا 20 به گالري راه ابريشم واقع در فرمانيه، خيابان لواساني، پلاك 103 مراجعه کنند.

نظر شما