يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۳
کد خبر: ۴۷۱۶۰
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۴
سخنگوي شهردار تهران ضمن بازديد از نخستين نمايشگاه فرهنگي هنري خيمه خورشيد گفت: سعي مي‌كنيم برگزاري اين نمايشگاه را در برنامه‌‌هاي سال 91 بگنجانيم تا هر چه گسترده‌تر آن را برگزار كنيم.

به گزارش«شهر»، سيد محمدهادي ايازي ضمن بازديد از بخش‌هاي مختلف اولين نمايشگاه فرهنگي هنري عاشورا با بيان اين مطلب گفت: همه‌ساله شاهد نمايشگاه‌هاي مختلفي در ارتباط با ماه محرم از طرف ارگان‌ها و نهادهاي مختلفي بوده‌ايم ولي اين نمايشگاه بسيار بديع و جديد بود و بايد به دست‌اندركاران برگزاري آن تبريك گفت.


وي با بيان اينكه «خيمه خورشيد» از جهت هنري داراي كيفيت مطلوبي است، افزود: بخش‌هاي ادبي نيز فوق‌العاده جذاب بود ضمن اينكه غرفه‌هاي مربوط به عاشورا و دفاع مقدس به خوبي واقعيت‌ها را انعكاس داده بود كه بايد از مديريت فرهنگي هنري منطقه 9 تشكر كرد. بخش عكس و پوستر كه شامل نمايش آثار برگزيده عكاسان و تصويرگران عاشورايي مي‌شود نيز از جمله بخش‌هاي فوق‌العاده بود.



ايازي ادامه داد: اين نمايشگاه كار جديدي از سازمان فرهنگي هنري شهرداي است كه اميدوارم در سال‌هاي آينده در مكان وسيع‌تري برگزار شود تا زمينه‌اي فراهم شود كه تمامي مردم حضور بيشتري داشته باشند و در طول ماه‌هاي محرم و صفر از فضاي معنوي بيشتري برخوردار شوند. سعي مي‌كنيم برگزاري اين نمايشگاه را در برنامه‌‌هاي سال 91 بگنجانيم تا هر چه گسترده‌تر آن را برگزار كنيم.

نظر شما