سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۵
کد خبر: ۴۷۳۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۵
دانشجويان و طلاب دانشگاه‌هاي کلانشهر تهران همزمان با اجراي طرح «فصل همدلي» با جاذبه‌هاي گردشگردي پايتخت ايران آشنا مي‌شوند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه6، رضا دوستعلي مدير فرهنگي هنري منطقه 6 با بيان اين خبر گفت: در تدوين و اجراي طرح فصل همدلي بر آنيم تا حد امكان دانشجويان و طلاب جديدالورود به شهر تهران را با موزه‌ها و مراكز فرهنگي اين كلان شهر آشنا كنيم.


دوستعلي افزود: کلانشهر تهران داراي جاذبه‌هاي فراواني است. اين جاذبه دانشجويان و طلاب را از فرصت ها و تهديدهاي كه پيش رو دارند غافل مي‌كند. ما مجريان با اجراي طرح «فصل همدلي» تلاش مي کنيم تا با برپايي تورهاي نيم روزه و جلسات سخنراني درحد و توان خود دانشجويان و طلاب را با اين تهديدها و فرصت ها آشنا كنيم.


به گفته دوستعلي برگزاري جلسات سخنراني، تورهاي تهران‌گردي، معرفي و بازديد از موزه ها و برج ميلاد و توزيع بسته‌هاي فرهنگي شامل كتابچه طنز «بفرماييد خواستگاري»، «مدهاي جهشي» و كتابهاي دانشجويي با عنوان «دانشجو بايد سيب زميني نباشد» و «آخوند بايد روحاني باشد» از شاخصه‌هاي اجراي طرح فصل همدلي است.


اين طرح پاييز و زمستان 1390 در سطح دانشگاه‌ها و حوزه هاي علميه شهر تهران برگزار مي شود و پيش بيني مي شود در طول برگزاري آن حداقل 5000 دانشجو در آن شركت كنند.


امور فرهنگي دانشگاههاي تهران مي توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به فرهنگسراهاي سرو و شفق مراجعه نمايند.


نشاني فرهنگسراي سرو: خيابان ولي عصر(عج)، بالاتر از پارک ساعي،کوي ساعي دوم، فرهنگسراي سرو. شماره تماس:88799154


نشاني فرهنگسراي شفق:خيابان سيد جمال الدين اسدآبادي، خيابان 21، بوستان شفق. شماره تماس: 88717195

نظر شما