دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۶
کد خبر: ۴۷۴۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۶
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 برنامه‌هاي فصل زمستان در اين منطقه خبر داد و گفت: 58 عنوان برنامه با بيش از 170 اجرا تا پايان امسال در اين منطقه به اجرا در مي‌آيد.

جواد حيدري پور در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر افزود: مراکز فرهنگي هنري منطقه 12 در راستاي برنامه‌هاي زمستان 90 خود، برنامه‌هاي متنوعي را در نظر گرفته‌اند که اين برنامه‌ها در قالب موضوعات مذهبي، فرهنگي، هنري، علمي و اجتماعي برگزار مي‌شود.


رييس فرهنگسراي شهر با اشاره به عناوين مهم اين برنامه‌ها اظهار داشت: «پايان يک ديکتاتور» در قالب محصول فرهنگي به مناسبت سالروز فرار شاه از ايران به صورت فلش كارت در نظر گرفته شده است. اين محصول فرهنگي با هدف ترويج فرهنگ و ارزش‌هاي ايثار، جهاد و شهادت و به منظور آشنايي بيشتر شهروندان با اتفاقات تاريخي توليد و توزيع مي‌شود.


وي با اشاره به ويژه برنامه «يادمان دوازده» ادامه داد: در اين برنامه به ياد 12 نفر از مفاخر شهر تهران با مشاركت سازمان فضاي سبز شهرداري تهران 12 نهال در پارك شهر تهران كاشته مي‌شود.

حيدري‌پور همچنين بانوي شعر ايران را از ديگر برنامه‌هاي زمستاني نام برد و گفت: اين نشست فرهنگي ادبي با موضوع شناخت زندگي پروين اعتصامي با حضور شاعران و نويسندگان در اسفندماه برگزار مي‌شود.

به گفته وي، نجوايي با پيامبر مهرباني، طلوع آزادي، چله آفتاب، فجر انقلاب، کلام رسول ا...(ص)، سفره سين، زائران حرم، عشق انديشه، ديدارماه، جلوه وصال، دهکده سلامتي، جشن آيه هاي رحمت، چمران و انقلاب، رهگذر تاريخ، کارگاه مهارت‌هاي زندگي و همسفر با کتاب از جمله عناوين برنامه‌هايي است كه در زمستان اجرا مي‌شود.

فرهنگسراي شهر، خانه فرهنگ‌هاي امامزاده يحيي(ع)، دردار، کوثر، بازار، فرهنگخانه آيت ا... ايرواني، مجموعه فرهنگي هنري خواجوي کرماني، کتابخانه هاي فردوسي، طالقاني، مروي و خانه موزه شهيد چمران از جمله مراكز فرهنگي هنري منطقه 12 هستند كه برنامه‌هاي ذكر شده در آنها به اجرا درمي‌آيد.

نظر شما