دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۴
کد خبر: ۴۷۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۳
شواليه‌ي آواز ايران در نظر دارد مستند زندگي‌اش را با همراهي تهيه‌كننده مطرحي به مرحله اجرا بگذارد.

به گزارش «شهر» شهرام ناظري، درباره سرنوشت مستندي كه پيش از اين درباره زندگي او ساخته شده است،توضيح داد:‌ اين مستند داراي مشكلاتي بود كه باعث شد، كار ناتمام رها شود.

 

ناظري به تازگي كنسرتي را به مناسبت بزرگداشت مولانا در قونيه پشت سرگذاشت كه آن را هديه‌ كوچكي براي شيفتگان مولانا دانسته بود.

 

او درباره اين كنسرت گفت:برنامه حال و هوايي متفاوت داشت و قطعا تمامي كساني كه اين همه راه را براي اين اجرا سفركرده بودند، اهل فرهنگ و علاقه‌مند به موسيقي محسوب مي‌شوند.

 

‌ كنسرت شهرام ناظري به همراه گروه مولوي به مناسبت بزرگداشت مولانا در تاريخ‌هاي 22 و 25 آذرماه در قونيه برگزار و با استقبال ايرانيان‌، ترك‌ها و مردم كشورهاي ژاپن‌، روسيه و آلمان و ديگركشورها رو به رو شد.

 

اين كنسرت در بخش نوا و اصفهان با آهنگسازي نويد الهامي اجرا و سپس قطعات «شيداشدم» «قفل زندان و ...»با آهنگسازي شهرام ناظري و رضا قاسمي با ‌آواز نوا اجرا و بخش دوم كنسرت نيز به مايه‌ي اصفهان اختصاص داشت‌.

 

در اين كنسرت حسين پرنيا(سنتور)،‌فريد الهامي(شورانگيز)، صابرنظرگاهي(تار)، سعيدنايب محمدي(عود)، فرهاد صفري(تنبك و زروان)،‌يونس پاك نژاد(كمانچه) و شهرام محمدي(دف) شهرام ناظري را در اين كنسرت همراهي‌ كردند.

 

منبع: ايسنا

نظر شما