سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۲
کد خبر: ۴۷۶۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۵
بيش از 190 ويژه برنامه فرهنگي هنري در قالب 8 مسابقه، 18 برنامه ادبي، 20 نمايشگاه، 8 نمايش سينمايي، 53 نشست موضوعي، 5 اجراي هنري، 48 برنامه آموزشي، 22 برنامه مذهبي، 10 برنامه ترکيبي و يک برنامه با موضوع گردشگري از سوي مراکز فرهنگي هنري پايتخت در هفته نخست فصل زمستان برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، پنجمين همايش تجليل از نوگلان حسيني در آستانه 28 صفر، به همت فرهنگسراي انديشه و به منظور تجليل از مداحان کودک و نوجوان در سه مقطع تحصيلي ابتدايي، راهنمايي و متوسطه برگزار مي شود و علاقمندان مي توانند تا تاريخ 7 دي به دفاتر معاونت پرورشي مدارس شهر تهران مراجعه و ثبت نام کنند.


نمايشگاه‌هاي چاپ روي چرم و پارچه تا 8 دي در نگارخانه سرو، عکس از مجموعه مختارنامه تا 8 دي در فرهنگسراي ارسباران، نگارگري تا 10 دي در نگارخانه گلستان، نقاشي پرتره تا 17 دي در فرهنگسراي قرآن و نمايشگاه عکس گل و نور نيز تا 10 دي در فرهنگسراي انقلاب برپا خواهند بود.


نشست روش شناسي نقد فيلم، 6 دي در فرهنگسراي ارسباران با حضور دکتر حسين پاينده برگزار مي شود. همچنين فيلم اسب حيوان نجيبي است تا 10 دي در سينما گلستان نمايش داده خواهد شد. نمايش هاي پانتوميم بيداري فرشتگان تا 15 دي در فرهنگسراي ابن سينا و يکي بود يکي نبود تا 8 دي در فرهنگسراي خاوران اجرا مي شوند.


نشست شاهنامه خواني، 7 دي در فرهنگسراي فردوس، حافظ خواني، 5 دي در فرهنگسراي گلستان و سلسله نشست هاي حافظ شناسي 7 دي در فرهنگسراي بهمن برگزار مي شوند.


کارگاه آهنگسازي محسن الهاميان 9 دي در فرهنگسراي ارسباران تشکيل مي شود. کارگاه داستان نويسي و نمادگرايي در داستان، 6 دي در فرهنگسراي هنگام، کارگاه آموزش مرجع شناسي، 6 و 7 دي در کتابخانه فرزانگان و ثبت نام دوره هاي آموزشي موسيقي تا 9 دي ماه در فرهنگسراي تهران، از ديگر برنامه هاي آموزشي اين هفته است.


همچنين ثبت نام جشنواره مادران قصه گو از اين هفته در تمامي فرهنگسراهاي تهران آغاز شده است.


علاقه مندان مي توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما