دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۹
کد خبر: ۴۷۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
مستندهاي عمار را در انقلاب ببينيد
رييس فرهنگسراي انقلاب اسلامي از توليد و توزيع كتاب صوتي «شرح ماجرا» در شمارگان 20 هزار نسخه به مناسبت روز بصيرت (نهم دي‌ماه) خبر داد.

مهدي فروتن در گفت و گو با خبرنگار «شهر» با اعلام اين خبر گفت: اين محصول فرهنگي شامل مجموعه بيانات مقام معظم رهبري در جريان فتنه است كه در 20 هزار نسخه به صورت رايگان در اختيار مراكز فرهنگي شهر تهران قرار مي‌گيرد.


وي توليد و ساخت قطعه موسيقي «رديف ايستادگي» را از ديگر توليدات اين فرهنگسرا به مناسبت روز 9 دي عنوان كرد و افزود: اين كليپ تصويري گذري بر تاريخ انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و مروري بر جريان‌هاي فتنه دارد كه توسط گروه ليله القدر اجرا شده است.

رئيس فرهنگسراي انقلاب اسلامي اظهار داشت: در شعر رديف ايستادگي 19 كليد واژه مد نظر قرار گرفته تا مفاهيم مورد نظر درباره روز بصيرت و ارتباط آن با بيداري اسلامي را بيان كند و بتواند جنبه‌هاي گوناگون اين روز را بيان كند.


فروتن ادامه داد: از روز چهارشنبه 7 دي نمايشگاه پوستري نيز به همين مناسبت در فرهنگسراي انقلاب داير مي‌شود. در اين نمايشگاه كه تا 15 دي ادامه دارد، 30 قطعه پوستر شامل نكته‌هايي از سخنراني‌هاي رهبر كبير انقلاب اسلامي درباره حماسه 9 دي به چشم مي‌خورد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: فرهنگسراي انقلاب همچنين از هفتم تا سيزدهم دي‌ماه ميزبان جشنواره فيلم‌هاي مستند عمار است. اين فرهنگسراي به عنوان حامي در مدت ياد شده اقدام به پخش فيلم‌هاي مستند اين جشنواره خواهد كرد.

نظر شما