شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۳
کد خبر: ۴۷۸۰۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶
از پيچ‌شميران تا نوبنياد و ميدان قدس؛
معاون حمل ونقل و ترافيک شهرداري منطقه 7 از بهره‌برداري کامل پايان تاکسيراني پل روشندلان با دو خط تاکسي و يک خط تاکسي تلفني و انتقال تاکسي‌ها به زير اين پل خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 7، مهدي فقيري با اعلام اين خبر گفت: در اين طرح دو خط تاکسيراني مقصد ميدان قدس و نوبنياد از مبدا پيچ شميران و  يک ايستگاه تاکسي تلفني (133) به زير پل روشندلان منتقل شد.

وي هدف از اجراي اين طرح را کاهش ترافيک در خطوط ياد شده و روانسازي رفت و آمد عابرين و خودرو ها عنوان کرد و افزود: با توجه به حجم بالاي ترافيک در مسير ابتداي خيابان شريعتي به دليل تجمع تاکسي ها ، ايستگاه تاکسيراني براي دو خط در اين خيابان در زير پل روشندلان در دستور کار قرار گرفت.

معاون حمل و نقل و ترافيک منطقه7 اظهار داشت:  راه اندازي اين ايستگاه علاوه برکاهش ترافيک، امنيت جان مسافران نيز در پبي دارد و به راحتي مسافران در اين دو مسير مي توانند به مقصد خود تردد کنند . فقيري  افزود: در اين طرح در حدود 100 دستگاه تاکسي خطي دو مسير ياد شده به زير پل روشندلان انتقال يافته اند.

وي خاطر نشان كرد: با توجه به استقرار ايستگاه بي آر تي خط  يک برروي پل روشندلان اين پايانه مي تواند به عنوان تبادل صفر براي مسافرين با ايجاد تسهيلات بيشتر تلقي شود چرا که مسافران با استفاده از پله هاي برقي بروي اين پل مي توانند به ايستگاه پايانه تاکسي دسترسي يافته و يا برعکس از طريق اين پايانه به ايستگاه بي آرتي بروند.

نظر شما