سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۶
کد خبر: ۴۷۸۰۳
|
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲
سخنگوي شوراي شهر با بيان اين‌که هم‌اکنون محل استقرار هواساز مترو از محوطه تئاتر شهر جابه‌جا شده و در محوطه پارک دانشجو و روبه‌روي ساختمان تئاتر شهر هيچ ساخت‌وسازي صورت نخواهد گرفت، از شهرداري تهران براي انتقال هواساز که هزينه بر هم بوده تشکر کرد.

به گزارش «شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران خسرو دانشجو سخنگوي شوراي اسلامي شهر در جلسه سه شنبه-6 دي- شورا اظهار کرد: در محوطه تئاتر شهر قرار بود احداث هواساز مترو به انجام رسد اما از آنجايي که هنوز کار احداث آغاز نشده بود با در خواست شورا اين اقدام متوقف شد که در اين مورد بايد از شهرداري تهران تشکر کرد.


او ادامه داد: کارگاهي نيز براي احداث زير گذر هم اکنون در محوطه پارک دانشجو قرار دارد که آن نيز تا پايان سال جمع‌آوري مي شود، چرا که به دليل وجود يکسري وسايل فني زودتر از اين زمان نمي‌توان آن را انتقال داد .


سخنگوي شوراي شهر ادامه داد: انتقال هواساز مترو از محوطه تئاتر شهر هزينه‌بر بوده اما شهرداري به دليل احترام به خواسته هنرمندان شهر قرار شد، آن را از اين مکان جابه جا کند که اين اقدام صورت گرفت. هزينه اين انتقال هم قرار است از محل صرفه‌جويي‌هاي شهرداري تامين شود.


اين عضو شوراي شهر اضافه کرد: در کميسيون عمران شورا، بحث کف‌سازي و محوطه سازي محوطه پارک دانشجو روبه‌روي ساختمان تئاتر شهر مطرح شد. اما به نظر رسيد که محوطه‌سازي بيرون پارک با توجه به ارزش‌هاي ساختمان تاتر شهر با اين ساختمان هماهنگ نبوده و قرار شد از اين منظر بررسي هاي لازم در کميته کميسيون عمران صورت گيرد تا شهرداري نسبت به اجراي آن به طور مناسب اقدامات لازم را به انجام رساند.


وي تاکيد کرد: بنا به دليل احترام به مجموعه هنرمندان شهر تهران هيچ ساخت و سازي در محوطه تئاتر شهر صورت نمي‌گيرد. در ادامه احمد مسجد جامعي، عضو شوراي شهر نيز از شهرداري تهران به‌دليل اين عملکرد تشکر کرد.


در بخش ديگري از اين جلسه حسن بيادي، نايب رئيس شوراي شهر در خصوص برگزاري سي‌امين جشنواره فجر انقلاب‌اسلامي عنوان کرد: اين جشنواره بايد در برج ميلاد برگزار شود چرا که برج ميلاد نشانگر شانيت انقلاب اسلامي است و در هيچ مکان ديگري اين شانيت وجود ندارد.

نظر شما