دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۸
کد خبر: ۴۷۹۳۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۱
برپايي 22 كارگاه هنري به مناسبت ايام محرم و صفر؛
22 كارگاه هنري با عنوان «سوگواره رنگ‌ها» به مناسبت ايام محرم و صفر در سه رشته خوشنويسي، تصوير سازي و نقاشي در مراکز فرهنگي مناطق بيست و دوگانه تهران با موضوع عاشورا از 11دي تا 22 دي 90 توسط معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران برپا مي‌شود.

به گزارش خبرنگار «شهر» معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران در ادامه برگزاري ويژه‌برنامه‌هاي «خيمه‌هنر» به مناسبت ايام محرم و صفر «سوگواره رنگ‌ها» را در مراکز فرهنگي مناطق بيست و دوگانه تهران برگزار مي‌‌کند.

اين سوگواره با برپايي 22كارگاه هنري در سه رشته خوشنويسي، تصوير سازي و نقاشي در مراکز فرهنگي مناطق بيست و دوگانه تهران با موضوع عاشورا از 11دي تا 22 دي 90 برگزار مي‌شود.

بنابراين گزارش آثار پس از خلق و آفرينش در كارگاه مورد داوري قرار گرفته و به سه نفر از برگزيدگان در هر سه رشته جايزه تعلق مي‌گيرد.  

در پايان داوري نيز نمايشگاهي از آثار توليد شده در موزه هنر امام علي(ع) برگزار مي‌شود. شركت عموم هنرمندان در اين كارگاه‌ها آزاد است.

براساس اين گزارش اين كارگاه‌هاي هنري 11دي در خانه فرهنگ ايرواني با موضوع خوشنويسي و فرهنگسراي اخلاق با موضوع نقاشي و 12دي درفرهنگسراهاي رويش و عطار باموضوع نقاشي و بهمن با موضوع تصويرسازي برگزار مي‌شود.

فرهنگسراهاي ابن سينا در رشته خوشنويسي و بهاران در زمينه نقاشي نيز 13دي و فرهنگسراهاي اشراق و ولاء با موضوع تصويرسازي و سرو در رشته خوشنويسي و رازي، تهران و خانه فرهنگ تهرانسر در زمينه نقاشي ، 14دي ميزبان کارگاه‌هاي هنري «سوگواره رنگ‌ها» هستند.

بنابراين گزارش، اين کارگاه‌هاي هنري، 15دي در فرهنگسراهاي گلستان و خاتم در رشته خوشنويسي و 16دي در باغ موزه هنر ايراني در زمينه خوشنويسي و فرهنگسراي خاوران باموضوع نقاشي و همچنين 19دي در فرهنگسراي انديشه و 20دي در فرهنگسراهاي ارسباران و فردوس در زمينه تصويرسازي و ملل و اميد در رشته نقاشي و نيز 21دي در فرهنگسراي مهر با موضوع خوشنويسي برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به سايت سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران به نشاني www.farhangsara.ir مراجعه و يا با مراکز فرهنگي‌هنري مناطق 22گانه تهران تماس بگيرند.

نظر شما