دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۱
کد خبر: ۴۸۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۱
در جشنواره علمي روابط عمومي امسال ، بيش از 200 نهاد و موسسه دولتي و خصوصي مشارکتي فعال خواهند داشت .

به گزارش«شهر» ، به نقل از ستاد خبري هفتمين سمپوزيوم بين اللملي و روابط عمومي دکتر رسولي دبير هيئت داوران هفتمين جشنواره علمي روابط عمومي گفت : جشنواره علمي روابط عمومي بر خلاف ديگر جشنواره هاي مرسوم در کشور هر 2 سال يکبار برگزار مي‌شود و علت آن هم نبود توليدات علم به ميزان کافي و همچنين نبود فضاي رقابتي در ميان دانشجويان و پژوهشگران است .

وي افزود برگزاري جشنواره هاي اين چنيني ، مزيتي براي صاحبان فکر و انديشه در حوزه روابط عمومي دارد که در آن فرصت و زماني مناسب براي پژوهش و تدوين کتاب ايجاد مي شود .

دکتر رسولي هدف از برگزاري جشنواره علمي روابط عمومي را ايجاد فضاي رقابتي در کشور دانست و افزود : امسال در بخش هاي مختلفي چون خلاقيت و نوآوري ، برنامه ريزي ارتباطي ، مديريت ارتباطي ، تکريم ارباب رجوع و مهندسي فرهنگي به بررسي آثار خواهيم پرداخت تا به اهداف پيش روي اين همايش که همان ارتقاء سطح علمي و آموزشي دانشجويان و اساتيد است نزديک شويم .

وي افزود : در مجموع 400 اثر به دبير خانه اين همايش ارسال شده است که در هر بخش سه اثر به عنوان آثار برگزيده معرفي و از آنان قدرداني و قدرداني به عمل خواهد آمد .

وي آثار ارائه شده به جشنواره علمي روابط عمومي امسال را نسبت به 2 سال گذشته قابل ملاحظه دانست و افزود : در سالهاي گذشته تعداد آثار ارائه شده به جشنواره بسيار کمتر از امسال بود که با رشد فعاليت هاي پژوهشي و همچنين ترقيب دانشجويان به ارائه مقاله در ميان اساتيد امروز شاهد رشد تاليف ها هستيم .

وي وجود جشنواره علمي روابط عمومي را فرصتي براي صاحب نظران اين علم دانست و خاطر نشان کرد : وجود جشنواره هاي اين چنيني مي تواند راه را براي پژوهش در کشور باز کند و فضاي روابط عمومي ها را به فضايي رقابتي تبديل نمايد .

نظر شما