شنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۸
کد خبر: ۴۸۰۸۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
پنجمين آلبوم گروه «آريان» آخرين روزهاي ضبط خود را پشت سر مي‌گذارد و تمام تلاش گروه بر اين است که اين آلبوم را پيش از عيد و به عنوان عيدي به مخاطبان و هواداران خود، هديه کنند. علي پهلوان در اين باره به خبرنگار سايت موسيقي ما گفت: در حال حاضر، گروه آريان مشغول ضبط قطعات اين آلبوم است که عنوان پنجمين آلبوم گروه «آريان» را با خود يدک مي‌کشد.

به گزارش «شهر» به گفته خواننده گروه «آريان»، هنوز عنواني براي اين آلبوم مشخص نشده است. وي در اين باره گفت: «هر وقت ضبط تمامي قطعات آلبوم جديد را به پايان رسانديم، نام آن را به شور مي‌گذاريم تا بهترين عنوان برايش در نظر گرفته شود. اين کاري است که گروه آريان هميشه انجام مي‌دهد و نام اثر را با هماهنگي و مشورت گروه انتخاب مي‌کند، مثل همه کارهاي ديگر گروه!»

 

وي ادامه داد: «در ضبط قطعات آلبوم تمامي اعضاي گروه «آريان» که هميشه در گروه حضور داشته‌اند، همکاري دارند اما در اين ميان از چند نوازنده مهمان نيز دعوت به همکاري کرده‌ايم که از ميان آن‌ها مي‌توان به فرزاد فخرالديني (گيتار) و بابک صفرنژاد (سازدهني) اشاره کرد. اين دوستان در برخي از قطعات نوازندگي کرده‌اند که در واقع کارشان به پايان رسيده اما ممکن است در اجراهاي بعدي نيز با ما همکاري داشته باشند.»

 

پهلوان که خود از نوازند ه‌هاي گروه پرطرفدار «آريان» است در ادامه يادآور شد: «خواننده آلبوم جديد نيز همچنان من و پيام صالحي هستيم. در اين آلبوم ? تا ?? قطعه وجود دارد که علاوه بر آن‌ها از قطعات سينگلي که پيش از اين به صورت مجاز توسط گروه «آريان» منتشر و به دست علاقه مندان رسيده است نيز استفاده شده است.»

 

پهلوان همچنين افزود: «? قطعه سينگل نه به عنوان قطعات اصلي آلبوم بلکه به عنوان ضميمه و پيوست در کنار قطعات ديگر منتشر خواهد شد. اصل آلبوم داراي‌‌ همان ? و ?? قطعه است که به تازگي ساخته شده و تا کنون کسي آن‌ها را نشنيده است.»

 

وي در خصوص نحوه انتشار اين آلبوم به اضافه ? قطعه ضميمه آن توضيح داد: «ممکن است هر دوي اين‌ها در قالب يک آلبوم و در يک سي دي ارائه شوند و ممکن است هر يک در يک سي دي جداگانه منتشر شود و به دست مخاطبان‌مان برسد. هنوز در اين رابطه تصميم مشخصي نگرفته‌ايم. ولي جزو قطعات اصلي نخواهند بود چون طرفداران «آريان» آن‌ها را شنيده‌اند.»

 

«از روزي که رفتي»، «هفت»، «عيد اومد بهار اومد»، «صداي پاي اميد» و «تو رو کم دارم» عنوان قطعات سينگل اين گروه هستند. پهلوان درباره تفاوت آلبوم جديد گروه «آريان» سايت موسيقي ما گفت: «اين آلبوم با آلبوم‌هاي قبلي ما بسيار تفاوت دارد. چرا که تنظيم‌هاي آن را، تنظيم کننده‌هاي ديگري انجام داده‌اند که شهاب حسيني يکي از آن هاست و بقيه را فعلا اعلام نمي‌کنم.»

 

وي در پايان گفت: «در صدد اين هستيم که «آريان?» را قبل از اسفندماه با يک نام زيبا منتشر کنيم چون حتي اگر در ايام عيد به دست مخاطبان برسد اصلا فايده‌اي نخواهد داشت. منتظريم تا ضبط قطعات به پايان رسيده و آلبوم را براي دريافت مجوز به ارشاد بفرستيم.»

 

 

منبع: سايت موسيقي‌ما

نظر شما