دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۸۱۳۶
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۰ - ۲۰:۰۵
ثبت نام درمدارس و مراکز فرهنگي هنري منطقه آغازشد
ثبت نام سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان در فرهنگسراي تهران و سايرمراکز تحت پوشش مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 ثبت نام سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان از دهم دي آغاز شده و تا دهم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.


 تمامي علاقمندان در رده آموزشي پيش دبستاني تا پيش دانشگاهي جهت ثبت نام در اين دوره از جشنواره مي توانند به کليه مدارس و نيز شش مرکز تحت پوشش مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 مراجعه نمايند.


به گفته رييس فرهنگسراي تهران ، ايجاد انس بيش از پيش کودکان و نوجوانان با قرآن کريم وجهت دهي به استعدادهاي هنري و ادبي کودک و نوجوان به سمت قرآن مجيد از جمله اهداف سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان تعيين شده است.


اکبر بختياري افزود: اين جشنواره هم چنين با هدف شناسايي ظرفيت ها و توانمندي هاي کودکان و نوجوانان براي تقويت و آموزش دهي در آينده و ارتقاي آگاهي کودکان و نوجوانان در باره مفاهيم انسان ساز کتاب آسماني و به کارگيري آن در زندگي فردي و اجتماعي بر گزار مي شود.


مديرفرهنگي هنري منطقه 22 گفت : بر اساس اهداف و برنامه هاي تعيين شده براي سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان ، اين دوره از جشنواره با رويکرد تشکيل اولين باشگاه قرآني کودک و نوجوان برگزار خواهد شد که طي سال و به صورت مستمر در ابعاد آموزشي و فرهنگي و براي شکوفايي استعدادهاي قرآني اعضاء فعاليت خواهد کرد.


بختياري ثبت نام در سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان را شرط نخست عضويت در باشگاه قرآني اعلام کرد وافزود : بهره مندي ازآموزش هاي قرآني ، بهره مندي از تخفيفات ويژه خدمات فرهنگي ، هنري و ورزشي مراکز و فرهنگسراها و نيز شرکت در اردوهاي قرآني از جمله مزاياي عضويت در باشگاه قرآني کودک و نوجوان است.


وي با اشاره به وجود شش رشته در سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان اظهار داشت : اين جشنواره در دو بخش دختران و پسران در رشته هاي حفظ ، قرائت، ترتيل قرآن كريم و نيز اذان، خوشنويسي و نقاشي در مقاطع سني پيش‌دبستاني تا پيش‌دانشگاهي برگزار مي‌شود و البته رشته اذان صرفا ويژه پسران است.


رييس فرهنگسراي تهران شش گروه را مجاز به ثبت نام در جشنواره اعلام کرد و افزود : پيش دبستاني ( فقط 6 ساله ها) – اول تا سوم ابتدايي – چهارم و پنجم ابتدايي – راهنمايي – اول و دوم دبيرستان – سوم دبيرستان و پيش دانشگاهي ، شش گروهي هستند که مي توانند با مراجعه به مدارس و مراکزفرهنگي منطقه در اين جشنواره ثبت نام کنند.


بختياري با اعلام تاريخ 13 و 14 بهمن به عنوان زمان برگزاري مرحله مقدماتي مسابقات سيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان در منطقه ، افزود : مسابقات مرحله مقدماتي از ساعت 9 تا 15 در محل فرهنگسراي تهران برگزار مي شود ، لذا از علاقمندان دعوت مي شود حداکثر تا دهم بهمن به مدارس منطقه و شش مرکز فرهنگي هنري تعيين شده مراجعه نمايند.


گفتني است علاقمندان براي ثبت نام درسيزدهمين جشنواره قرآني كودك و نوجوان مي توانند علاوه بر رجوع به مدارس منطقه ، هم چنين به مراکز زير مراجعه نمايند:


- انتهاي بزرگراه حکيم غرب – سه راه دهکده المپيک – پشت دبيرستان سپيده کاشاني – خيابان ساحل – بوستان باغ نو - فرهنگسراي تهران. شماره تماس : 44143780 .


- شهرك راه آهن، انتهاي بلوار كاج، سروستان 11، خانه فرهنگ اميركبير- شماره تماس : 18-44728017


- شهرك راه آهن، انتهاي بلوار گلها، بوستان نسترن ، كتابخانه پرتو- شماره تماس :44759495- 44753299


- انتهاي شهرك هوانيروز، جنب دبيرستان هداوند، كوچه افرا، كتابخانه پندار- شماره تماس:44729091-44752429


- كيلومتر 17 اتوبان تهران كرج،‌شهرك دانشگاه شريف، خيابان شهيد اردستاني، خيابان تهران، مسجد امام حسين (ع)، كتابخانه سيد الشهدا(ع)- شماره تماس : 44990772


- كيلومتر 24 جاده قديم كرج، گرمدره، خيابان مهديه، جنب دفتر شوراي اسلامي ، خانه فرهنگ گرمدره - شماره تماس: 6101020-0261

نظر شما