دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۵
کد خبر: ۴۸۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۳
مدير کل مطالعات اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران از برگزاري نخستين نشست مشترک اين اداره کل با انجمن مطالعات فرهنگي و ارتباطات خبر داد و گفت: در اين نشست مذاکراتي در خصوص اشکال و نحوه همکاري دو طرف در خصوص راه اندازي کميته «مطالعات فرهنگي شهر» مطرح و مقرر شد تا ساختار و چگونگي تاسيس آن تعريف و در اسرع وقت اجرايي شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، علي اصغر محکي با اعلام اين خبر افزود: در اين نشست ضمن پيشنهاد تدوين پيش‌نويسِ تفاهم‌نامه‌اي براي همکاري طرفين، رويکرد محله‌گرايي نيز به عنوان يکي از موضوعات اصلي پيش‌روي شهرداي تهران مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.


او گفت: يکي از راهبردهاي اداره کل مطالعات، ارتباط و تعامل علمي، اجرايي با مراکز و انجمن‌هاي علمي مرتبط با حوزه مطالعات شهري است.


مدير کل مطالعات اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران افزود: در اين نشست ضمن ارايه گزارشي از حوزه فعاليت‌هاي و عملکرد طرفين، اشکال و قالب‌هاي همکاري نيز مورد بررسي و گفتگو قرار گرفت و مقرر شد کميته‌اي نيز با عنوان کميته مطالعات فرهنگي شهر در ساختار انجمن تعريف و راه‌اندازي شود.


او تصريح کرد: مهمترين عرصه‌هاي همکاري طرفين عبارت از برگزاري نشست‌ها، سمينارها و همايش‌هاي تخصصي، انتشار فصلنامه تخصصي با موضوعات مرتبط با شهر و توليد ادبيات مورد نظر اداره کل در حوزه مطالعات شهري خواهد بود که پس از نهايي شدن تفاهم‌نامه اجرايي خواهد شد.

نظر شما