دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۷
کد خبر: ۴۸۵۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
مشاور شهردار و رييس مرکز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تهران از انصراف خود براي شرکت در انتخابات مجلس خبرداد و افزود: براي حضور در شوراي اسلامي شهر تهران نيز تاکنون مکاتبه‌اي با من نشده است.

حجت‌الاسلام عبدالمقيم ناصحي مشاور شهردار و رييس مرکز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تهران در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» در رابطه باحضور خود در انتخابات مجلس شوراي اسلامي،گفت: باوجود تاييد صلاحيت از سوي مراجع قانوني بنابر مشورت با بزرگان و دوستان، تصميم‌گرفتم از شرکت در انتخابات مجلس انصراف دهم.

ناصحي در مورد خبرهاي اخير مبني بر حضور وي در شوراي اسلامي‌شهر تهران به عنوان عضو علي البدل،گفت: براساس قانون در صورتي که يکي از اعضاء شورا استفاء دهد يا بنابردلايلي ديگر از مسئوليت خود کنارگيري کند، عضو علي البدل شورا جايگزين آن مي‌شود، اما تاکنون چنين شرايطي به وجود نيامده است.

او ادامه داد: درصورت تحقق اين شرايط براساس روند قانوني از طريق وزارت کشور اقدامات لازم براي جايگزيني عضو علي‌البدل انجام مي‌شود.اما تاکنون چنين شرايطي به‌وجود نيامده و به همين دليل تا به‌اين لحظه مکاتبه‌اي با من براي حضور در شوراي اسلامي شهر تهران نشده است.

مشاور شهردار و رييس مرکز فعاليت‌هاي ديني شهرداري تهران،تصريح‌کرد: اعضاي شوراي اسلامي‌شهر تهران افرادي لايق و شايسته‌ و فهيم هستند و تاکنون به‌خوبي عمل‌کرده‌اند و خواسته قلبي‌ام به‌گونه‌اي نيست که مترصد رفتن يکي از اعضا و جايگزيني خود به جاي آن باشم.اما با اين‌وجود خود را سرباز انقلاب مي‌دانم و آماده خدمت در هر سنگري که مردم بخواهند،هستم.

 

نظر شما