دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۳
کد خبر: ۴۸۵۲۸
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۳
در کتابخانه شهداي حصارک؛
کتابخانه شهداي حصارک، چهارمين اجراي برنامه بلور فلم را که به نقد و بررسي آثار برتر ادبيات ايران مي‌پردازد، برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديرت فرهنگي هنري منطقه پنج و فرهنگسراي فردوس، کتاب «دوست غار نشين من» نوشته محمد کاظم اخوان در چهارمين جلسه بلور قلم سه شنبه 11 بهمن ماه ساعت 16 مورد نقد بررسي قرار مي گيرد.


در اين برنامه که با حضور نويسنده اثر برگزار مي شود ، محمدرضا گودرزي و فاطمه جعفريان به عنوان منتقد موضوع ، شخصيت هاي داستان ، فضاي شکل گيري آن ، سبک نويسنده و نقاط ضعف و قوت اثر را براي حضار تشريح مي کنند.


دوست غارنشين من از مجموعه رمان نوجوان امروز در 376 صفحه و از انتشارات کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان است که در سال 1389 براي اولين بار به چاپ رسيده است.


اين کتاب ماجراي پسري را روايت مي کند که دچار افسردگي شده است. اين پسر نوجوان به همراه پدرش به کوهنوردي مي رود و با دو انسان نخستين برخورد مي کند، اين دو پسر و پدر نخستين باعث ايجاد ماجراهايي در زندگي نوجوان قصه مي شوند.



کتابخانه شهداي حصارک در محله جنت آباد شمالي ، بلوار سيمون بولويوار ، نبش ايرانشهر شمالي 11 بهمن ساعت 16 ميزبان علاقمندان به کتاب و کتابخواني است..

نظر شما