دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۷
کد خبر: ۴۸۵۳۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۷
ويژه برنامه‌هاي فرهنگي هنري هفته جاري اعلام شد؛
چهارمين نمايشگاه سرگرمي‌هاي کودکان و نوجوانان با عنوان «فانکس 2012» تا 10 بهمن ماه در بوستان گفتگو دائر است و علاوه بر اين ويژه برنامه، 27 نمايشگاه هنري ديگر در اين هفته برپا مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، در نمايشگاه «فانکس 2012» بخش‌هايي چون لوازم و تجهيزات شهربازي‌ها و پارک‌ها، وسايل آموزشي و کمک آموزشي، کتاب و سرگرمي‌‌هاي کودک و نوجوان فعال است. در اين نمايشگاه بيش از 70 شرکت داخلي و خارجي، آخرين دستاوردهاي حوزه سرگرمي‌هاي کودک و نوجوان را با تخفيف 5 تا 15 درصد به شهروندان تهراني عرضه مي‌کنند.


چهارمين نمايشگاه سرگرمي‌هاي کودکان و نوجوانان پنجشنبه 6 بهمن افتتاح شد و تا دوشنبه 10 بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 19 در بزرگراه چمران، جنب بوستان گفتگو، محل دائمي نمايشگاه‌هاي شهرداري تهران پذيراي عموم بازديدکنندگان است.


علاوه بر اين نمايشگاه بيش از 280 ويژه برنامه در قالب 27 نمايشگاه، 37 برنامه مذهبي، 30 نشست ادبي، 25 مسابقه، 8 اکران سينمايي، 49 نشست موضوعي، 20 اجراي هنري، 47 برنامه ترکيبي، 6 برنامه آموزشي و 5 برنامه گردشگري از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري برگزار مي شود.


نمايشگاه عکس دهه فجر تا 21 بهمن ماه و نمايشگاه پوستر طلوع انتظار تا 12 بهمن در فرهنگسراي ملل برپاست. نمايشگاه‌هاي آثار شهداي انقلاب اسلامي و پخش فيلم با موضوع انقلاب، 13 بهمن در فرهنگسراي هنگام، عکس از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، 11 بهمن در نگارخانه آفرينش نور، عکس انقلاب تا 13 بهمن در فرهنگسراي رازي و نمايشگاه عکس از مجاهدت هاي مردم در مبارزه با رژيم ستمشاهي از 11 تا 23 بهمن در فرهنگسراي انقلاب اسلامي برپا مي شود.


نشست ادبي مثنوي پژوهي و شرح و تفسير اشعار مولانا، 11 بهمن در فرهنگسراي معرفت، شب شعر آفتاب ري، 12 بهمن در فرهنگسراي ولا و کارگاه آموزشي داستان نويسي ويژه نوجوانان، 10 بهمن در کتابخانه پرتو برگزار مي شود.


شب شعر طنز قند و نمک، 11 بهمن در فرهنگسراي فردوس، کارگاه خوشنويسي و نقاشي از سخنان دکتر چمران تا 15 بهمن در خانه موزه دکتر چمران و اجراي نمايش تاريکخانه تنگ، 11 تا 13 بهمن در فرهنگسراي بهمن از ديگر برنامه هاي مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري است.


علاقه مندان مي توانند براي دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما