پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۸۵۹۲
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۴
در برنامه دوستي با يک نويسنده؛
فرهنگسراي فردوس به منظور ارتقاي فرهنگ مطالعه و آشنايي کودکان با کتاب‌هاي مناسب گروه سني خود، برنامه دوستي با يک نويسنده را برگزار مي‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه پنج و فرهنگسراي فردوس، در برنامه بهمن ماه «دست‌هاي رنگي» مصطفي خرامان با حضور نوسنده اثر و جعفر توزنده جاني کارشناس ادبيات کودک و نوجوان نقد و بررسي مي شود.


در برنامه دوستي با يک نويسنده کتاب مورد نظر در اختيار مخاطبان قرار مي‌گيرد تا با مطالعه آن در جلسه نقد و بررسي شرکت کنند و از نزديک با نويسنده اثر و آثار وي آشنا شده و سوالات خود را درباره نويسندگي جويا شوند.


دست‌هاي رنگي حال و هواي حکومت نظامي در اواخر رژيم پهلوي را روايت مي‌کند و حکايت استوار بازنشسته‌اي است که از تحولات مملکت (قبل ازانقلاب اسلامي ) ، اعتصاب شرکت نفت و شعار نويسي بر روي ديوارها نگران است و يک شب دو پسر بچه را حين نوشتن شعار بر روي ديوار خانه خود غافلگير م يکند و قصد دارد آنها را به نيروها يانتظامي تحويل دهد...


اين کتاب را کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان در 78 صفحه در سال 1377 به چاپ رسانده و تصويرگري آن را پرويز اقبالي به عهده داشته و ويژه گروه سني نوجوان است.


برنامه دوستي با يک نويسنده 11 بهمن ماه ساعت 10 صبح در فرهنگسراي فردوس اجرا مي شود.

علاقمندان براي دريافت کتاب مي توانند به کتابخانه فردوس به نشاني: بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه كنند.


نظر شما