دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۸۵۹۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۰
در فرهنگسراي خاتم و به مناسبت دهه فجر؛
به مناسبت گراميداشت ايام مبارك دهه فجر مسابقه نقاشي كودك و انقلاب در فرهنگسراي خاتم برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مديريت فرهنگي هنري منطقه 18، فرهنگسراي خاتم مسابقه نقاشي «كودك و انقلاب» را با به تصوير کشيدن داستاني در خصوص پيروزي ايام انقلاب ويژه کودکان برگزار مي‌کند.

اين مسابقه با هدف آشنايي هر چه بيشتر کودکان با آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامي و مشارکت آنان در برنامه هاي بزرگداشت ايام ا... دهه فجر است. همچنين مراسم جشني با اجراي سرود ايران من توسط کودکان و نيز نمايش هاي عروسکي برگزار خواهد شد. در پايان مسابقه نيز به نفرات برگزيده هداياي نفيس به رسم يادبود اهداء مي‌شود.


همچنين فرهنگسراي خاتم دومين نشست هدايت موثر 3 با موضوع ارتقاء سطح دانش خانواده ها نسبت به روابط متقابل و بررسي عوامل تاثير گذار بر تربيت موفق با حضور جعفر رئيسان زاده کارشناس ارشد روانشناسي تربيتي برگزار مي‌کند.

در اين نشست جعفر رئيسيان زاده با محوريت روابط اجتماعي و خانواده به بررسي ضرورت توجه به فرزند پروري و آشنايي با مراحل رشد انسان از تولد تا سالمندي مي پردازد.


در اين برنامه خانواده ها با نکات مهم و کليدي در خصوص راه کارهاي تربيت موفق، کارکردهاي خانواده، نقش آن در تربيت و مهارت‌هاي ضروري در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي آشنا مي‌شوند.


اين نشست در مورخ 10 بهمن از ساعت 16 تا 18 در سالن اجتماعات فرهنگسراي خاتم برگزار مي‌شود.

علاقمندان مي توانند براي شرکت به نشاني يافت آباد، شهرک وليعصر، انتهاي خيابان حيدري جنوبي، خيابان پژاند، بوستان لواساني، فرهنگسراي خاتم مراجعه كنند.

نظر شما