دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۴۸۶۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۴
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به فرصت ويرايش اطلاعات ثبت نامي براي داوطلبان آزمون ورودي دوره دکتري نيمه متمرکز سال 91 گفت: افرادي که تاکنون در آزمون ثبت نام نکرده اند در اين فرصت امکان دارند، در آزمون ثبت نام کنند.

به گزارش «شهر»، حسين توکلي مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشورافزود: کليه داوطلبان آزمون ورودي دوره دکتري نيمه متمرکز سال 91 بايد با کد رهگيري و پس از ورود به سايت سازمان سنجش اطلاعات مندرج خود را کنترل کنند و در صورت نياز به ويرايش و يا اصلاح، در اين باره اقدام کنند.


وي افزود: به منظور مساعدت به آن دسته از داوطلباني که تاکنون در آزمون نيمه متمرکز دکتري سال 91 ثبت نام نکرده اند، ترتيبي اتخاذ شده که اين دسته از داوطلبان بتوانند در فرصت 10 تا 12 بهمن با توجه به ضوابط اعلام شده، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.


مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور افزود: 169 هزار و 103 نفر در آزمون دکتري 91 ثبت نام کردند که اين داوطلبان مي توانند در فرصت 10 تا 12 بهمن اطلاعات خود را کنترل يا ويرايش کنند.


آزمون ورودي دوره دکتري نيمه متمرکز سال 91 در 285 کد رشته امتحاني در گروه هاي علوم انساني، علوم پايه، علوم فني مهندسي، کشاورزي و منابع طبيعي، هنر، علوم پزشکي، دامپزشکي، زبان و تربيت بدني و علوم ورزشي در روز 25 فروردين ماه 91 برگزار مي شود.



منبع: مهر
نظر شما