شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۵۵
کد خبر: ۴۸۶۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۲
فيلم «نامه‌هاي باد» به کارگرداني عليرضا اميني فردا چهارشنبه 12 بهمن در موزه هنرهاي معاصر تهران به نمايش درمي‌آيد.

به گزارش «شهر»، در ادامه برنامه نمايش فيلم در سالن سينما تک، فيلم «نامه‌هاي باد» به کارگرداني عليرضا اميني محصول سال 1381 به مدت 77 دقيقه، روز چهارشنبه 12 بهمن ماه ساعت 16:00 به نمايش گذاشته مي‌شود.


عليرضا اميني متولد 1349 در اراك، فارغ‌التحصيل كارگرداني تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامي است. وي فعاليت سينمايي خود را در سال 1372 با كارگرداني فيلم‌هاي كوتاه آغاز كرد و فعاليت حرفه‌اي در سينما را سال 1378 به عنوان دستيار كارگردان با فيلم «زماني براي مستي اسب‌ها» تجربه كرد.


داستان اين فيلم درباره گروهي سرباز است که از مناطق دورافتاده كشور، براي انجام خدمت وظيفه به پادگاني در اطراف تهران اعزام مي‌شوند. همه در آرزوي ديدن تهران هستند و در ميان آنها سربازي است كه تنهايي خود را با ضبط كردن صداي مردم و گوش كردن به آنها پر مي‌كند. او در جريان يك مرخصي تشويقي يك روزه، ضمن رساندن پيام‌هاي ضبط شده هم‌دوره‌اي‌هايش از طريق تلفن به خانواده‌هاي آنها، در شهر به راه مي‌افتد و صداي رهگذران را ضبط مي‌كند تا پس از بازگشت به پادگان، آنها را براي دوستانش پخش كند.


علاقه مندان براي استفاده از برنامه‌هاي نمايش فيلم مي‌توانند روزهاي يکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:00 به موزه هنرهاي معاصر تهران واقع در خيابان کارگر شمالي مراجعه کنند.

نظر شما