شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۴
کد خبر: ۴۸۷۲۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۵
همزمان با آغاز دهه مبارک فجر:
معاون شهردار منطقه 3 تهران گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خميني (ره ) به ميهن ، بلوار ميرداماد از خيابان دکتر شريعتي تا خيابان ولي عصر گل‌کاري شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 3 ، رضا مددي معاون امور شهري و فضاي سبز اين منطقه با اعلام اين مطلب گفت : همزمان با دهه مبارک فجر کليه گلدان ها ي چند طبقه ،گلدان هاي آويزو باغچه ها ي واقع در خيابان و پل ميرداماد به طول 4 کيلومتر با استفاده از گل هاي رنگي متنوع زيباسازي شده است .

مددي با اشاره به اينکه اين گل ها علاوه بر تلطيف هوا نقش موثري در افزايش زيبايي بصري و شادابي شهروندان دارد نصب پرچم ايران در ساختمان ها و معابر ، پرچم هاي الوان و طراحي و نصب 2600 متر مربع تابلوي فرهنگي با مضامين و تصاوير پيرامون امام و سالروز پيروزي انقلاب اسلامي را از مهمترين اقدامات اين منطقه به منظور استقبال از دهه فجر عنوان کرد.

وي در ادامه با تاکيد بر اينکه اين منطقه با پايان يافتن ايام محرم و صفر و شروع ماه ربيع الاول کليه پرچم هاي مشکي رنگ را از سطح منطقه جمع آوري کرده است افزود: پرچم هاي الوان جايگزين پرچم هاي مشکي رنگ شده اند ضمن اينکه ضمن اينکه به منظور صرفه جويي در مصرف انرژي براي چراغاني سطح معابر و ميادين از لام هاي کم مصرف " ال اي دي " استفاده شده است .

نظر شما