دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۲
کد خبر: ۴۸۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
شهردار تهران گفت: ما هرگز دست از آرمان هاي امام(ره) و انقلاب اسلامي برنخواهيم داشت و در اين راه و صراط مستقيم به دور از هر انحراف و فتنه‌اي تحت هدايت رهبر معظم انقلاب پيش خواهيم رفت.

به‌گزارش خبرنگار«شهر» دكترمحمدباقرقاليباف شهردار تهران چهارشنبه 12 بهمن در مراسم تجديد ميثاق مديران و کارکنان شهرداري تهران با رهبر کبير انقلاب اسلامي در حرم مطهر امام خميني(ره) اظهاركرد: اين‌جا مكاني مقدسي‌ست.در اين كره خاكي هيچ مكاني پيدا نمي‌كنيد كه 30 هزار شهيد در كنار امام‌شان آرميده باشند.


او ادامه داد: در اين دهه كه به فرموده امام (ره) انفجار نور است،گرد هم آمده‌ايم تا بيعت كنيم با امامي كه فجرآفرين عدالت و پيشگام شريعت توام با ولايت و مفسر راستين ولايت در اين زمان بود.او اصل مترقي ولايت فقيه و بزرگترين ارزش‌هاي الهي و انساني را در عصر جديد احيا کرد که در راس همه اين ارزش‌ها جهاد و شهادت بود.


شهردار تهران گفت: بيداري اسلامي امروز، در انديشه هاي رهبر کبير انقلاب و ارزش هاي بزرگي مثل جهاد و شهادت به وجود آمد.


قاليباف تصريح‌كرد: ما در اينجا پيمان مي‌بنديم با شهدا و امام شهدا كه هرگز دست از آرمان هاي امام(ره) برنخواهيم داشت و در اين  راه و صراط مستقيم به دور از هر انحراف و فتنه‌اي تحت هدايت رهبر معظم انقلاب پيش خواهيم رفت.


او با تاكيد برعمل برسنت‌هاي الهي اظهاركرد: تا زماني كه طبق سنت هاي الهي پيش برويم، نصرت و عزت اخروي و دنيوي در انتظار ما خواهد بود.


بنابراين گزارش، شهردار تهران عصر چهارشنبه 12بهمن به همراه معاونان و شهرداران مناطق و جمعي از كاركنان شهرداري تهران با حضور در حرم مطهر امام خميني(ره) با نثارگل به پيشگاه رهبر کبير انقلاب با آرمان هاي امام (ره) و انقلاب اسلامي تجديد ميثاق كردند.اين مراسم با اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت سيدحسن خميني توليت حرم مطهر امام خميني(ره)  همراه بود.


 

نظر شما