دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۸۸۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۲
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار فهرست اسامي پذيرفته‌شدگان نهايي رشته‌هاي نيمه متمرکز کنکور کارداني به کارشناسي سال 90 خبر داد و گفت: نتايج اين نهايي آزمون روز سه‌شنبه 25 بهمن منتشر مي‌‌شود.

به گزارش «شهر» حسين توکلي، افزود: اسامي پذيرفته‌‌شدگان رشته‌هاي نيمه متمرکز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي در مقطع کارداني به کارشناسي سه شنبه 25 بهمن ماه از سوي سازمان سنجش اعلام مي‌شود.

 

وي افزود: جزئيات ثبت‌نام در اين دوره ها از طريق سايت سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org اعلام مي شود و پذيرفته‌شدگان بايد بر اساس ضوابط مندرج در اطلاعيه جهت ثبت‌نام خود اقدام کنند.

 

توکلي يادآور شد: اطلاعيه زمان و مکان ثبت نام پذيرفته شدگان نهايي اين آزمون در هفته نامه پيک سنجش روز دوشنبه 24 بهمن هم درج مي شود و کليه پذيرفته ‌شدگان لازم است بر اساس برنامه زماني اعلام شده در اطلاعيه با در دست داشتن مدارک مورد نياز براي ثبت ‌نام در تاريخ‌هاي اعلام شده به مؤسسه محل قبولي خود مراجعه کنند.

 

آزمون پذيرش دانشجو از دوره کارداني (فوق ديپلم) به دوره کارشناسي ناپيوسته پنجشنبه 7 مرداد 90 در 66 شهرستان و با رقابت 372 هزار و 929 نفر برگزار شد.

منبع: مهر

نظر شما