دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۸۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۷
تجديد پيمان ورزشکاران با امام(ره)؛
رييس سازمان ورزش شهرداري تهران اظهارکرد: انديشه هاي ناب امام،چراغ راه هميشگي و حرکت در مسير فرمايشات و منويات مقام معظم رهبري تکليف دائمي ماست.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان ورزش شهرداري تهران، ورزشکاران، پيشکسوتان و نخبگان ورزشي امروز ـ17بهمن ـ باحضور در جماران با با آرمان‌ها و انديشه‌هاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، تجديد ميثاق و بر حرکت در مسير منويات مقام معظم رهبري تاکيد کردند. سيدمحمد آقامير رييس سازمان ورزش شهرداري تهران در اين گردهمايي که با حضور پيشکسوتان و ملي پوشان فعلي و اسبق رشته هاي مختلف ورزشي همراه بود، با اشاره به فرمايشات رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه هفته اخير، گفت: کلام رهبري در نماز جمعه اخير تهران معرف ايده‌هاي عالي نظام در اتاق فکري است که بر مبناي انديشه‌هاي ناب ولايت استوار شده است.

رئيس سازمان ورزش شهرداري تهران با تأکيد بر اين که ما پيرو هميشگي راه امام و تربيت شدگان مکتب آن مجاهد نستوه هستيم، تصريح کرد: امروز تکليف همه ما در بخش هاي مختلف نظام حفظ و حراست از دستاوردهاي انقلاب در ابعاد مختلف است. اين امر بدون تبعيت از چارچوب هاي مشخص شده توسط مقام معظم رهبري امکان پذير نيست.

او با دعوت از اقشار مختلف براي حضوري چشمگيرو مقتدرانه در راهپيمايي 22 بهمن، تصريح‌کرد: با تمام قلب و جان خويش در راه‌پيمايي دشمن شکن 22 بهمن ماه حضور مي‌يابيم تا يک بار ديگر ضمن تجديد عهد با امام عاشقان، به دنيا يادآور شويم که ما همچنان بر اعتقادات خويش در راستاي تحکيم بنيان انقلاب اسلامي ايستاده‌ايم.

بنابراين گزارش مراسم تجديد ميثاق با آرمانهاي امام (ره) امروز 17 بهمن در حسينيه جماران با حضور بيش از 500 تن از نخبگان، پيشکسوتان و قهرمانان ورزشي مناطق 22گانه شهرداري تهران برگزار شد.

نظر شما