سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۸۹۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران «جشنواره ايمني دانش آموز» را با هدف ارتقاء فرهنگ ايمني و چهارشنبه‌سوري ايمن، 21اسفند برگزار مي‌کند.

به گزارش خبرنگار «شهر» اين جشنواره در دو بخش نقاشي براي مقطع ابتدايي و انشاء و مقاله علمي براي مقاطع راهنمائي و دبيرستان با موضوعات خطرات و آسيب‌هاي ناشي از ناهنجارهاي رفتاري در کاربرد مواد محترقه و منفجره و ساير ادوات در ايام پايان سال، خاطره نويسي از حوادث تلخ و شيرين مراسم چهارشنبه سوري و ساير حوادث و حريق‌ها، چهارشنبه‌سوري شاد و ايمن و خطرات حمل و نقل و نگهداري مواد سوختي (نفت، بنزين و گازوئيل) برگزار مي‌شود.

دانش آموزان علاقه‌مند براي شرکت در اين مسابقه تا انتهاي بهمن ماه سال 90 فرصت دارند، آثار خود را به مديريت امور تربيتي مدرسه تحويل دهند.

آثار علمي و هنري ارسالي با هماهنگي و همکاري مسئولان مربوطه در هر منطقه آموزش و پرورش بررسي شده و به هزار دانش آموز برگزيده هداياي نفيسي اهداء خواهد شد. همچنين به 9 نفراز افراد برگزيده‌ي هر مقطع ابتدايي، راهنمايي و دبيرستان و هنرستان جوائز برتر اهدا خواهد شد.

بنابراين گزارش «جشنواره ايمني دانش آموز» با هدف ارتقاء فرهنگ ايمني و چهارشنبه‌سوري ايمن،توسط سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني تهران و با همکاري سازمان آموزش و پرورش تهران، 21اسفند در سالن همايش‌هاي برج ميلاد برگزار مي‌شود.

نظر شما