شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۹۰۵۳
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۳
در طرح استقبال از بهار ارايه مي‌شود
همزمان با اجراي طرح استقبال از بهار و به منظور رونق کسب و کار و تعيين تکليف واحدهاي بدون مجوز ، شهرداري منطقه 4 تسهيلات ويژه اي شامل کاهش ميزان پيش پرداخت عوارض و طولاني شدن اقساط براي تثبيت تجاري هاي فاقد مجوز محلات شميران نو و اوقاف و راسته بني هاشم فراهم کرده است.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4 ، شهردار منطقه از ارايه تسهيلات ويژه براي تثبيت واحدهاي تجاري بدون مجوز در تعدادي از محلات منطقه خبر داد و گفت : اين تسهيلات تا پايان خرداد سال 91 به پايان مي رسد .دکتر حسن کريميان با تاکيد بر اينکه اين تسهيلات پس از پايان مهلت مقرر نخواهد شد گفت : با توجه به شرايط خاص محلات محروم منطقه، با پيگيري هاي مستمر و حمايت مديريت شهري تهران امتيازهاي ويژه اي براي تعين تکليف و  تثبيت تجاري هاي اين محلات در نظر گرفته شده است.

کريميان افزود: اين امتيازها تا پايان خرداد سال 91 اعمال خواهد شد و در اين مدت مالکاني که در خواست و مدارک خود را براي تثبيت تجاري هاي فاقد مجوز به شهرسازي منطقه ارايه دهند از امتيازهاي فوق بهره مند خواهند شد .

وي با اشاره به ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در طرح استقبال از بهار 90 گفت: به منظور بهسازي و پاکسازي منظر شهري و ايجاد محيطي پاک و با نشاط اقدامات متعدد عمراني، ترافيکي، خدمات شهري و فرهنگي و ورزشي در قالب طرح استقبال از بهار از ابتداي اسفند ماه در سطح منطقه آغاز مي شود.

وي مشارکت و همدلي شهروندان با مديريت شهري را عامل مهمي در اجراي مطلوب طرح استقبال از بهار دانست و گفت: ايجاد محله شاد و آرام و پاک و آباد در گروي مشارکت و همدلي شهروندان با مديريت شهري است .

شهردار منطقه 4 با اشاره به برنامه بازديدهاي هفتگي از سطح محلات با هدف شناسايي و رفع مشکلات شهروندان گفت: حضور هفتگي در مساجد و سطح محلات و استفاده از نقطه نظرات و ديدگاه هاي روحانيون معزز، شوراياران و معتمدين محلات توانسته است منشاء خدمت رساني بيشتر و توسعه همه جانبه محلات شود.

نظر شما