يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۴
کد خبر: ۴۹۱۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹
احداث 13 پارکينگ با ظرفيت 2900 موتورسيکلت در محدوده بازار؛
شهردار منطقه 12 گفت: حرکت موتورسيکلت‌ها در پوسته اصلي بازار يعني از شمال در خيابان 15 خرداد، از غرب خيابان خيام، از جنوب خيابان مولوي و از شرق خيابان مصطفي خميني ممنوع شده است.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، عليرضا بزرگوار با بيان اين مطلب اظهار کرد: از دي ماه جلساتي با اتحاديه ها و اصناف بازار، کلانتري و سرکلانتري منطقه و پليس راهور داشته ايم تا با برنامه ريزي و هماهنگي کامل با کسبه اين طرح اجرايي شود.


او تصريح کرد: براي آنکه مشکلي براي افرادي که با موتور به مسير بازار تردد مي کنند پيش نيايد تمهيداتي مانند اطلاع رساني مناسب و پارکينگ موتور در اطراف محدوده بازاراتخاذ شده و همچنين براي اجراي اين طرح هماهنگي هاي کامل با اتحاديه ها ، اصناف و شوراي اطلاع رساني شهرداري تهران براي چاپ بنر و بروشور محل پارکينگ هاي موتور سيکلت صورت گرفته است .


شهردار منطقه 12 تصريح کرد: از روز گذشته اين طرح اجرايي شده و در 18 ورودي محدوده بازار، 18 بازرس شهرداري، 6 اکيپ راهور و 12 عامل اجرايي شهرداري براي کنترل و نظارت مستقر شده اند و خوشبختانه با توجه به هماهنگي هاي که با کسبه و اصناف صورت گرفته تا کنون جز يک مورد اعتراض که نسبت به توجيه آن اقدام شده اعتراضي از سوي شهروندان نداشتيم .


او خاطر نشان کرد: نيروهايي که براي نظارت و کنترل ورودي محدوده بازار پيش بيني شده دو دوره آموزش خاص ديدند تا بتوانند اين طرح را که سبب آرامش ، امنيت جاني و تسهيل تردد شهروندان در محدوده بازار مي شود ، به خوبي اجرا کنند .


بزرگوار ادامه داد: 13 پارکينگ با ظرفيت پارک 2900 موتورسيکلت در محدوده بازار پيش بيني شده که خوشبختانه پيشنهاداتي براي تبديل دو زمين ديگر در اين محدوده به پارکينگ به ما داده شده که با به کار گيري اين دو قطعه زمين مي توان ظرفيت پارکينگ هاي مجاور محدوده بازار را به 5 هزار فضاي پارک موتور سيکلت افزايش داد.


او ضمن تشکر از همکاري هاي بي دريغ پليس راهنمايي و رانندگي ، کسبه ، اتحاديه ها و اصناف تصريح کرد: براي اجراي اين طرح مدت ها تمام ورودي و خروجي هاي محدوده بازار تحت نظارت قرار داشت تا به طور دقيق مشخص شود ميزان تردد موتور سيکلت ها از هر ورودي چقدر است تا بر آن اساس ظرفيت پارک ايجاد شود.


شهردار منطقه 12 با بيان اين‌که اين طرح ادامه خواهد يافت گفت : با جلوگيري از تردد موتور سيکلت ها در پوسته اصلي بازار مي توان آرامش و امنيت را به اين نقطه پرتردد شهر برگردانيم و ضمن تهسيل ترددها ، ايمني در ترددها را محقق کنيم.

نظر شما