يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۳۷
کد خبر: ۴۹۲۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۷
صد و چهل و دومين کتاب از مجموعه کتاب‌هاي اتوبوس با عنوان «دل‌نوشته‌هاي انقلاب» توسط معاونت فرهنگي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار «شهر»، اين کتاب که به مناسبت سي و سومين سال‌روز پيروزي انقلاب اسلامي ايران،‌ به ديوارنويس‌ها و شعارهاي انقلابي سال 57 اختصاص يافته است،‌ صد و چهل و دومين کتاب از مجموعه‌اي است که به‌صورت هفتگي منتشر و در 2500 اتوبوس در تهران توزيع مي‌شود.



«دل‌نوشته‌هاي انقلاب»‌ کاملا مصور است و مجموعه‌اي از عکس‌هاي ديوارنويسي و شعارهاي انقلاب است که در صفحاتي محدود، پنجره‌اي از انقلاب شکوهمند اسلامي را به روي شهروندان تهراني مي‌گشايد.



اين کتاب همچون کتاب‌هاي مشابه در اين مجموعه،‌ به سفارش مديريت امور کتاب و کتابخانه‌هاي سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران و توسط موسسه «نشر شهر» در 32 صفحه مصور رنگي در قطع جيبي با شمارگان 50 هزار نسخه منتشر شده است.


مجموعه کتاب‌هاي اتوبوس با هدف مديريت زمان فراغت و ايجاد امکان مطالعه شهروندان در سفرهاي کوتاه درون‌شهري و تامين بخشي از احتياجات فرهنگي و آموزشي شهروندان توليد مي‌شود.



اين کتاب‌‌ها پس از انتخاب عناوين مناسب و توليد محتوايي، طراحي و چاپ عناوين جديد و بررسي و نظرسنجي مستمر، هر هفته منتشر و در اتوبوس‌هاي شهري توزيع مي‌شوند. اين مجموعه با بيش از 140 عنوان كتاب در موضوعات تاريخ معاصر، ادبيات، داستان، سبك زندگي شهري و مفاهيم ديني به صورت رايگان در اختيار شهروندان قرار گرفته است.


«کسب و کار و روزي حلال»، «چگونه مصرف کنيم؟»، «هفت شهر عشق»، «فرهنگ آپارتمان‌نشيني»، «سرخابي‌ها»، «مهماني خدا»، «سي تدبر، سي تلنگر»، «صله رحم»، «زندگي مشترک بدون ترک»، «آدم‌هاي بي باک»، «داماد رفته گل بچينه»، «آيين زناشويي»، «بامعرفت‌ها» و «همه غريبان تو را مي‌شناسند» عناوين برخي از کتاب‌هاي چاپ و توزيع‌شده در اين مجموعه هستند.

نظر شما