دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۹۲۸۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۴
ستاد راهبردي مديريت محلات منطقه 19 با حضور شهردار منطقه، معاونين، هيئت رئيسه شوراياران و مديران سراهاي محلات برگزار و مشکلات و برنامه هاي آموزشي سراهاي محله بررسي شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، عبادالله فتح الهي شهردار منطقه در اين نشست استفاده از مفاخر محلي براي الگوگيري و نيز بهره مندي از توان و پتانسيل آنها را يکي از اهداف مديريت محله خواند و افزود: مديران محله مفاخر خود را شناسايي کرده و به دنبال يک راهبرد اجرايي براي استفاده از نظرات و حضور آنها در محلات باشند.

وي با اشاره به اينکه يکي از موانع راه اندازي ستاد راهبردي محلات نگاه شوراياران به مديريت محله بود، گفت: در حال حاضر نگاه شوراياران به اين مسئله تغيير کرده و همين باعث شده تا برنامه هاي سراهاي محله را با شتاب بيشتري دنبال کنيم.

عبادالله فتح الهي با بيان اينکه ساختمان سراهاي محلات بدليل تازه ساخت بودن نيازمند توجه بيشتر شهرداران نواحي هستند، از مديران محله خواست که ساختمانها را تحويل بگيرند و نسبت به رفع نواقص آنها با همکاري شهرداران نواحي اقدام کنند.

وي با تأکيد بر خلاقيت مديران محله گفت: مديران محله بايد خلاقانه عمل کنند و در اجراي امورات خود مستقل بوده و به شهرداري وابسته نباشند. همچنين با حضور پررنگ مردم در سراها امنيت آن را ايجاد کنند.

در اين جلسه همچنين معاون اجتماعي منطقه سراي محله را شامل 13 خانه از جمله خانه فرهنگ، سلامت، اسباب بازي، دوام، علم و زندگي، تسنيم و خانه قرآن و عترت عنوان و تصريح کرد: هيئت امنا در ستون عالي اعمال تصميم مديريتي قرار دارند و بنابراين بايد براي فعاليت اين خانه ها تصميم گيري کنند.

حجت الاسلام رسول جوادي افزود: همه سعي ما بر اين است که سراها به صورت پويا عمل کنند و در واقع مدير محله در عرصه هاي فرهنگي، اجتماعي و ورزشي وارد عمل شود و باهمکاري شهروندان به صورت چهره به چهره فعاليت محلي را آغاز کند.

براساس اين گزارش مديران محله نيز با ارائه گزارشات متنوعي از برنامه انجام شده در محلات از شهردار منطقه به دليل احداث سراهاي محلي شاخص و ايجاد امکانات بسيار خوب براي فعاليت اهالي محله در جنوب تهران قدرداني کردند.

نظر شما