دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۹
کد خبر: ۴۹۲۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۰
سوم اسفند در عكسخانه شهر برگزار مي‌شود؛
همزمان با برگزاري آيين پاياني مسابقه سراسري عكاسي تهران 90 و معرفي افراد برتر، نمايشگاه آثار برگزيده با نمايش 44 عكس از 37 عكاس چهارشنبه سوم اسفند در موزه عكسخانه شهر گشايش مي‌يابد.

به گزارش خبرنگار «شهر» ، برگزيدگان نخستين مسابقه‌ي عكاسي مجازي با عنوان «تهران 90» که توسط موزه «عكسخانه‌شهر» وابسته به معاونت هنري سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران،برگزار شد، چهارشنبه سوم اسفند معرفي مي‌شود.

بنابراين گزارش، پس از فراخوان مسابقه در 20 آذر، تعداد 1500 عكس از 315 عكاس به دبيرخانه مسابقه رسيد که بعد از داوري همايون اميريگانه، ابراهيم سيسان و منصوره معتمدي، 44 عكس از 37 عكاس براي نمايش در نمايشگاه «تهران90» انتخاب شد. در اين فراخوان از عكاسان و علاقه مندان به هنر عكاسي دعوت شد تا تهران در سال 1390 را با نگاهي به فعاليت ها و مشاغل مختلف جديد و قديم، ابنيه قديمي، ترافيک، مناظر زيبا و نازيباي شهر را ديده و به ثبت برسانند و تا 30 دي ماه آثارشان را به دبيرخانه مسابقه ارسال کنند.

اين مسابقه با هدف ثبت تغييرات و تحولات روز به روز كلان شهر تهران برگزار شده است كه اولين دوره از اين مسابقه در سال 1386 برگزار شد و عكس‌هاي آن در گنجينه عكسخانه شهر نگهداري مي‌شود تا پس از گذشت چند دوره مرجع ارزشمند تاريخ مصور معاصر كلان‌شهر تهران باشد. علاقه‌مندان براي حضور در اين برنامه مي‌توانند چهارشنبه سوم اسفند ساعت 16 به ميدان هفت تير، خيابان‌بهار شيراز، ميدان بهار شيراز موزه عكسخانه شهر مراجعه و يا براي كسب اطلاعات بيشتر به شماره 88848993 تماس بگيرند.

نظر شما