سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۵
کد خبر: ۴۹۲۹۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۶
مجيد بهرامي، بازيگر تئاتر، صبح امروز شنبه 29 بهمن‌ماه بعد از گذشت شش ماه حضور در کشور آلمان جهت درمان بيماري سرطان، سرانجام پس از مقابله با بيماري خود به ايران بازگشت.

به گزارش «شهر»، مجيد بهرامي در فرودگاه بين‌المللي امام خميني (ره) در جمع خبرنگاران گفت: زمان رفتنم به آلمان قول دادم که سالم برگردم و حالا اين اتفاق رخ داده است.


وي ادامه داد: در حال حاضر خيلي خوشحالم، اين شش ماه واقعا طاقت‌فرسا و سخت بود، ولي هميشه چيزي پشت من بود که جنس آن را نشناختم. شايد جنس آن همين دعايي است که مردم براي من کردند.


اين بازيگر تئاتر لحظه به لحظه شش ماه گذشته زندگي خود را معجزه دانست و متذکر شد: اگر داستان بيماري‌ام در اين دو سال مخصوصا شش ماه اخير را بازگو کنم، لحظه به لحظه آن معجزه است. بيماري که شايد اسمش را هر کسي بشنود بدنش به لرزه بيافتد، با اين نيروي دعا به قدري در مقابل من کوچک شد که اصلا فکر مي‌کردم که خيلي راحت مي‌توان از پس آن برآيم و الان اين اتفاق افتاده است.


بهرامي تصريح کرد: خيلي دوست دارم اسم خيلي از افراد را ببرم ولي نام چند تني که خيلي تلاش کردند و مديون آن‌ها هستم را مي‌برم، حميد شاه‌آبادي، عظيمي،‌ مجيد سرسنگي و مهدي مظاهري که سنگ تمام گذاشتند و همه دوستاني که هم از نظر مالي و هم از نظر معنوي از من حمايت کردند.


وي در پاسخ به اين سوال که آيا دلتان براي صحنه تئاتر تنگ شده است، گفت: دلم بسيار زياد براي حضور در صحنه تئاتر تنگ شده است، هر هفته از دکتر معالجم مي‌پرسيدم که چه زماني مي‌توانم به صحنه برگردم و اميدوارم هر چه زودتر به آمادگي مورد نظر برسم.

منبع: فارس

نظر شما