يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۴۹۳۶۱
|
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۶
شهردار منطقه 19 گفت: شوراياران مصداق تحقق آرمان هاي امام راحل براي سپردن کار مردم به دست مردم است.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، عبادالله فتح الهي در نشست فصلي شوراياران منطقه ضمن گراميداشت ياد شهدا وامام انقلاب (ره) افزود: تأکيد امام راحل براين موضوع بود که اداره شهر و روستا را برعهده خود مردم بسپاريم و اين امر در 1378 تحقق يافت و براي اولين بار شوراهاي شهر و روستا مستقر شدند. به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، عبادالله فتح الهي در نشست فصلي شوراياران منطقه ضمن گراميداشت ياد شهدا وامام انقلاب (ره) افزود: تأکيد امام راحل براين موضوع بود که اداره شهر و روستا را برعهده خود مردم بسپاريم و اين امر در 1378 تحقق يافت و براي اولين بار شوراهاي شهر و روستا مستقر شدند.

عبادالله فتح الهي هدف از اين نشست را قدرداني از فرهنگ خدمت و تلاش صادقانه شوراياران براي رفاه ديگران دانست و همچنين از زحمات گمناماني که بي نام و نشان در دل شهر براي راحتي ديگران لباس خدمت به تن کرده اند سپاسگزاري کرد.

وي بر داشتن روح انقلابي در خدمت گزاري به مردم تأکيد و بيان کرد: اگر خدمت ما خالصانه و در راه رضاي خدا باشد در مسير انقلاب قرار مي گيريم و خدا را شاکريم که به خاطر شکوه حضور مردم ايران و شهادت طلبي آنان امروز نداي استقامت و بيداري، جهاني شده است.

فتح الهي ضمن قدرداني از همسران شوراياران که در کنار آنها بار مسئوليت مردمي را بردوش ميکشند افزود: اگر همدلي و همراهي شما با همسرانتان نباشد بدون شک کار پرزحمت و بدون درآمد شوراياران در همان روزهاي اول متوقف مي شد.

در اين نشست همچنين سرپرست معاونت اجتماعي و فرهنگي منطقه شوراياران را زحمتکشان بي ادعايي دانست که پا به پاي مديريت شهري در خدمت رساني به شهروندان و آباداني شهر تلاش مي کنند.

حجت الاسلام رسول جوادي ضمن سپاسگزاري از زحمات شورياران و دبيران شوراياري محلات 13 گانه منطقه گفت: اين مراسم با تدبير شهردار منطقه و قائم مقام ايشان طي دو سال تاکنون برگزار شده و همچنين بهانه اي براي بزرگداشت ميلاد پيامبراکرم (ص) و گراميداشت دهه فجر و ياد شهداي والامقام است.

بر اساس اين گزارش در اين برنامه علاوه بر شوراياران و خانواده هاي آنها جمعي از معاونين و مديران شهري منطقه 19 حاضر بودند و برنامه هاي شاد و متنوعي برگزار شد.

نظر شما