شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۹۴۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳
شهرداري منطقه 22، با راه‌اندازي ويرايش جديد سامانه پيگيري مصوبات در اين منطقه، افزون بر امکان‌پذير‌ کردن مديريت زمان، نقش موثري در مديريت منابع اين منطقه ايفا مي‌کند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 22، حسين مرادي شهردار منطقه با اعلام اين خبر گفت: با توجه به گستردگي و تنوع فعاليتها در شهرداري ها به ويژه كلان شهر تهران، پايش و كنترل اثربخشي اجراي تدابير و دستورات مديران ارشد در سطوح مختلف همواره از دغدغه هاي اصلي سياست گذاران و تصميم سازان اين عرصه است. از سوي ديگر دستيابي به آرمانهاي مورد انتظار در خصوص شهرداري و شهروندان الكترونيك ، بكارگيري تدابير ويژه براي سيستمي کردن امور، استفاده از بسترهاي فناوري را اجتناب ناپذير مي‌سازد.

او افزود: شهرداري منطقه 22 در راستاي اجراي تدابير دکتر قاليباف شهردار تهران در حيطه هاي ماموريتي هوشمند سازي و چابك سازي سازماني نسخه اوليه سامانه پيگيري مصوبات جلسات از ابتداي سال 88 به صورت آزمايشي در منطقه 22 راه اندازي کرد.

او ادامه داد: اين سامانه به منظور تسهيل در پيگيري مصوبات و نگهداري سوابق صورتجلسات به صورت الكترونيكي حدود دو سال در اين منطقه اجرا و پس از موفقيت در اجرا و ايجاد رضايت از طرف مديران ارشد منطقه، تلاش براي افزايش قابليت‌هاي موجود در اين نرم افزار از پاييز سال 90 آغاز شد. اکنون نسخه جديد اين سامانه در منطقه اجرا شده است.

شهردار منطقه 22 در ادامه از قابليت هاي ويرايش جديد اين نرم افزار شامل تحت وب بودن، ثبت صورتجلسات با تعداد بندهاي نامحدود، تعريف شخص اقدام كننده بدون در نظر گرفتن محدوديت افراد، تعيين مدت زمان پاسخگويي و قابليت هشدار در خصوص مهلت زمان تعيين شده همچنين قابليت ارجاع پاسخگويي به يك بند توسط اقدام كننده، امكان ايجاد ارتباط فراسازماني و امكان ثبت مصوبات به منظور پاسخگويي ادارات زير مجموعه اشاره و خاطر نشان کرد: با اعمال اين تغييرات مديران ارشد شهرداري منطقه در هر زمان امكان رويت نتايج اقدامات صورت پذيرفته در خصوص مصوبات جلسات را داشته و با عنايت به سيستم هشدار دهنده اين نرم افزار، پاسخگوي مصوبات مرتبط با حوزه فعاليت خود در مهلت تعيين شده خواهند بود. اين امر علاوه بر امكان مديريت زمان، نقش موثري در مديريت منابع در منطقه خواهد داشت.

نظر شما