يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۴۴
کد خبر: ۴۹۴۴۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۱
آغاز طرح تخفيف 35 درصدي از اول اسفند تا 15 فرودين 91
مديرعامل شركت شهروند از راه‌اندازي فروشگاه مجازي و تلفني اين فروشگاه از اوايل سال جاري خبر داد و گفت: شهروندان مي توانند از طريق تماس با سامانه «4884» كالاهاي مورد نياز خود را سفارش دهند تا در منازل خود دريافت كنند. به گفته وي امكان ثبت سفارش اينترنتي نيز براي شهروندان از طريق وب سايت شركت شهروند فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار«شهر»، قدرت گودرزي در نشست خبري ظهر دوشنبه-يكم اسفند- در شرکت شهروند برگزار شد، با اعلام اين خبر اظهار کرد: در آستانه سال نو و به منظور خدمات دهي بهتر به شهروندان ساعت کار فروشگاه ها يک ساعت افزايش يافته است . شعار امسال فروش فوق العاده فروشگاه‌هاي «بهاي شهروندان با فروش فوق العاده شهروند» است.

وي ادامه داد: فروش فوق العاده شهروند در راستاي طرح استقبال از بهار آغاز شده و عمدتا کالاهايي که مورد نياز خانواده ها بوده همچون پوشاک ، مواد پروتئيني و تنقلات همچون آجيل شب عيد.مشمول تخفيف شده است ؛ يکي از ويژگي هاي فروشگاه شهروند موضوع کيفيت مطلوب کالاهاي آن است که با شروع فروش فوق العاده بحث کنترل کيفيت اين کالاها شديدتر اعمال مي شود.

گودرزي خاطرنشان کرد: شهروندان مي توانند از طريق تلفني با شماره تماس 4884 سفارشات خود را در درب منزل خود تحويل بگيرند که در اين مورد تا ظرف مدت شش ماه شرکت شهروند هيچ مبلغي را بابت حمل ونقل از آنها دريافت نخواهد کرد.

مدير عامل فروشگاه هاي شهروند افزود: همچنين در تمامي فروشگاه هاي شهروند براي معلولان و افراد سن بالا ويلچير قرار داده شده و 60 نفرنيز به عنوان هميار جهت کمک به خانواده ها در بحث انتقال کالا تا درب ماشين و راهنماي خريد کالاها از قفسه هاي مختلف در فروشگاه هاي شهروند مستقر شده اند.

وي در ادامه از اصلاح جانمايي استندها و چيدمان کالاها در شهروند خبر داد و گفت: براي آسايش و رفاه بيشتر مشتري ها در امر مشتري مداري صندلي هاي ماساژور نيز در شهروند قرار خواهد گرفت.

گودرزي همچنين به اصلاح جزيره سلامت در فروشگاه هاي شهروند اشاره کرد و افزود: قصابي گوشت گرم نيز در فروشگاه هاي شهروند راه اندازي شده و گوشت تازه بيش از 48 ساعت در فروشگاه هاي شهروند نگهداري نمي شود و پس از اين مدت جمع آوري خواهد شد .

مدير عامل فروشگاه هاي زنجيره اي شهروند در مورد مشکل پارکينگ فروشگاه ها اظهار کرد: روزهاي پنج شنبه وجمعه پارکينگ فروشگاه ها رايگان است و درصددهستيم اين مشکل را به نحو مناسب برطرف کنيم.

وي در ادامه در مورد جايگيري بن کارت به جاي بن کاغذي در شهروند گفت: در حال حاضر شهروندان مي توانند با مراجعه با تمامي شعب بانک شهر اين بن کارت ها را با سه درصد تخفيف خريداري کنند و ارگانها و سازمان ها نيز مي توانند به صورت تجمعي بن کارت شهروند را از بانک شهر واقع در ميدان ونک با شش درصد تخفيف خريداري کنند.

نظر شما