شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۹۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۹
جلسه اختتاميه مميزي مجدد iso 14001 در شهرداري منطقه 16 با حضور شهردار اين منطقه، قائم مقام ستاد محيط زيست شهرداري تهران و نمايندگان شرکت SGSکشور سوئيس برگزار شد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 16، فضل‌الله  اندرزي شهردار اين منطقه در جلسه اختتاميه مميزي مجدد Iso 14001 ضمن تشکر از همکاران به خاطر تلاش هاي صورت گرفته و تقدير از گروه مميزي که موضوعات را به خوبي بررسي و استخراج کرده اند، گفت: يکي از ابزارهاي بهينه و پايدار مديريت جامعه شهري، رويکرد نظام مند به حفظ و حراست از محيط زيست و تعهد به رعايت قوانين، مقررات و تعهدات زيست محيطي در سطوح زندگي شهري است.

 

او در ادامه با اشاره به سرانه فضاي سبز حدود 12 متر در منطقه افزود: نگاه مديريت شهري به خصوص به پهنه جنوب و موضوع رسيدگي به وضعيت محيط زيستي مناطقي همانند اين منطقه موجب تقويت آن شده و با همکاري و همراهي شهروندان شرايط مناسب تري براي زندگي مهيا گرديده است.

 

اندرزي با اشاره به اينکه منطقه 16 در گذشته به عنوان پهنه سکونت تعريف نشده بود و به براي پهنه بارانداز و مرکز کار تعيين شده بود، گفت: به مرور و تحت تاثير خواسته‌ها و نيازها، محلات سکونت شکل گرفت و بعد از گذشت سال‌ها شرايط زيست محيطي مناسبي براي سکونت پيدا کرده است و اينک دغدغه منطقه به حداقل رساندن و کاهش مشکلات زيست محيطي است و تلاش زيادي شده تا با رفع مشکلات در کوتاهترين زمان به اين مهم دست يابيم.


جعفري، قائم مقام ستاد محيط زيست شهرداري تهران پس از ارائه گزارش گروه مميزي و ضمن تبريک اخذ مجدد گواهي iso 14001که با همت و حمايت هاي مهندس اندرزي شهردار منطقه ميسر شد، ابراز اميدواري كرد در مميزي آينده شاهد بهبودي کامل در تمام سطوح باشيم و مشکلات زيست محيطي به حداقل ممکن برسد.

نظر شما