سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۳۲
کد خبر: ۴۹۵۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 20 به مناسبت ميلاد حضرت عبدالعظيم‌الحسني (ع)، سومين همايش ادبي ياكريم را برگزار مي‌كند.

حجت‌الاسلام محمدتقي محمديان مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 20 در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين برنامه شاعراني از جمله مسعود جعفري، اصغر معاذي، محمدرضا طهماسبي، مصطفي پاشايي و عبدالمجيد فرايي، علي داوودي، خليل جوادي و شاعران پيشکسوت شهرري حضور مي‌يابند و پيرامون شخصيت والاي حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) اشعار خود را قرائت مي‌کنند.

رييس فرهنگسراي ولا افزود: اين برنامه از سوي خانه فرهنگ شيخ صدوق(ره) و با همكاري کانون فرهنگي تربيتي فرصت و مشارکت کانون بسيج هنرمندان شهرستان ري و خانه داوطلب هلال احمر برگزار مي‌شود. اجراي موسيقي سنتي و اشعار آييني از ديگر برنامه‌هاي اين همايش است.

وي با بيان اينكه نخستين همايش شعر «ياكريم» فروردين دو سال گذشته به همت كانون فرهنگي تربيتي امام خميني (ره) و با همكاري كميته بزرگداشت حضرت عبدالعظيم (ع) برگزار شد، ادامه داد: همايش ادبي ياكريم امسال روز 7 اسفند ماه از ساعت 16 تا 18 در سالن شيخ صدوق(ره) برگزار خواهد شد.


محمديان در ادامه به همايش نماز راه پيروزي با دو اجرا در مجتمع علوم و فنون شهيد رحيمي اشاره كرد و اظهار داشت: اين برنامه يكي ديگر از برنامه‌هاي مديريت منطقه 20 تا پايان امسال است كه در روزهاي 15 و 18 اسفندماه از ساعت 15 تا 17 برگزار مي‌شود.

به گفته وي، جشن پايان سال مهد و پيش دبستان مجتمع علوم و فنون شهيد رحيمي با برنامه‌هايي مانند مسابقه و نمايش عروسكي در تاريخ 24 اسفندماه و مسابقه سفره‌ هفت‌سين ويژه بانوان در روز بيستم اسفندماه از ديگر برنامه‌هايي است كه تا پايان امسال در نظر گرفته شده است.

نظر شما