دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۲
کد خبر: ۴۹۵۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
مجتبي مولايي، حامد آشنايي و احسان رزازي به ترتيب نفرات اول تا سوم نخستين مسابقه‌ي عكاسي مجازي «تهران 90» شدند.

به گزارش خبرنگار «شهر» آيين پاياني مسابقه سراسري عكاسي «تهران 90» ـ سوم اسفند ـ در موزه عکسخانه شهر با حضور منبتي مشاور هنري رياست سازمان فرهنگي‌هنري شهرداري تهران و با معرفي افراد برتر در اين مسابقه و اهداء جوائز برگزيدگان برگزار شد.

بنابراين گزارش، مجتبي مولايي، حامد آشنايي و احسان رزازي به ترتيب نفرات اول تا سوم نخستين مسابقه‌ي عكاسي مجازي «تهران 90» شدند.همچنين، در اين مراسم از سيدمرتضي يوسفي، بهرام مولايي،حسين شکري و رضا اندرزي به پاس ارسال اثر در بخش تهران قديم قدرداني شد.

در اين مراسم مژگان طريقي دبير مسابقه و رييس موزه عکسخانه شهر با اشاره به روند برگزاري مسابقه، گفت: اين برنامه با استقبال بسيار خوب جوانان همراه بود. از فراخوان مسابقه در 20 آذر، تعداد 1500 عكس از 315 عكاس به دبيرخانه مسابقه رسيد که بعد از داوري همايون اميريگانه، ابراهيم سيسان و منصوره معتمدي، 44 عكس از 37 عكاس براي نمايش در نمايشگاه «تهران90» انتخاب شد.

او افزود: در بخش عکس‌هاي قديمي نيز تنها 4اثر به دبيرخانه مسابقه رسيد که اميدواريم در سال آينده اين بخش باقوت و حضور عکاسان بيشتري برگزار شود.

طريقي گفت: به تمام برگزيدگان مسابقه سراسري عكاسي «تهران 90» هديه و تقديرنامه اهداء مي‌شود.همچنين «لابراتوار سين» قبول کرده است عکس‌هاي برگزيده عکاسان را با 20 درصد تخفيف براي يک مرتبه براي هرتعداد عکس چاپ کند.

براساس اين گزارش اين مسابقه با هدف ثبت تغييرات و تحولات روز به روز كلان شهر تهران برگزار شده است كه اولين دوره از اين مسابقه در سال 1386 برگزار شد و عكس‌هاي آن در گنجينه عكسخانه شهر نگهداري مي‌شود تا پس از گذشت چند دوره مرجع ارزشمند تاريخ مصور معاصر كلان‌شهر تهران باشد.

نظر شما