دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۶
کد خبر: ۴۹۶۴۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹
بيش از 260 ويژه برنامه فرهنگي هنري همزمان با هفته دوم اسفند ماه از سوي مراکز فرهنگي هنري تهران برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، نمايشگاه‌هاي تابلو فرش تا پايان هفته در فرهنگسراي ملل، هفت سين تا 16 اسفند در فرهنگسراي ابن سينا، لباس‌هاي سنتي و اسلامي تا پايان هفته در فرهنگسراي اشراق، صنايع دستي با موضوع نوروز تا 17 اسفند در فرهنگسراي انديشه و نمايشگاه آيات طلاکوب و نقره کوب با عنوان شکوه آسماني تا پايان هفته در فرهنگسراي قرآن برگزار مي‌شود.


مسابقه خاطره نويسي، 11 اسفند در فرهنگسراي ملل و نقد کتاب باشگاه مشت زني، 9 اسفند در فرهنگسراي ارسباران از جمله برنامه‌هاي مراکز فرهنگي هنري تهران در هفته جاري است.


اجراي نمايش حاجي فيروز و شيرين تا 25 اسفند در فرهنگسراي ابن‌سينا، نمايش راز درخت گيلاس، تا 12 اسفند در فرهنگسراي فردوس و نمايش يه قصه به رنگ آبي تا 20 اسفند در فرهنگسراي گلستان از جمله اجراهاي اين هفته در تهران است.


تجليل از استاد منصور نريمان از اساتيد حوزه موسيقي، 11 اسفند در فرهنگسراي ارسباران، نشست مثنوي پژوهي و شرح و تفسير اشعار مولانا، 9 اسفند در فرهنگسراي معرفت، شب شعر طنز قند و نمک، 9 اسفند در فرهنگسراي فردوس و شب نشيني با نقالي و شاهنامه خواني، 11 اسفند در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود.


نشست بررسي سير تحولات نقاشي ايراني با عنوان اورنگ، 9 اسفند در نگارخانه آفرينش نور و نشست موسيقي نابينايان، 11 اسفند در خانه فرهنگ حر از جمله نشست‌هاي موضوعي است که اين هفته در تهران برگزار خواهد شد.


کارگاه آموزش مباني سينما، 9 اسفند در فرهنگسراي اميد و نشست پژوهشي رديف و مقام‌هاي موسيقي ايراني، 11 اسفند در فرهنگسراي خاوران برگزار خواهند شد.


علاقه مندان مي‌توانند جهت دريافت فهرست کامل برنامه ها به پايگاه اينترنتيwww.farhangsara.ir مراجعه کنند و براي دريافت اطلاعات ويژه برنامه‌هاي هفته جاري و نشاني مراکز فرهنگي هنري شهر تهران با شماره 1837 تماس بگيرند.

نظر شما