دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۹۶۹۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
هشتمين کاروان راهيان نور با حضور معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و شهردار منطقه 6 از اين منطقه رهسپار مناطق جنگي شدند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران، سيد محمدهادي ايازي در اين مراسم که پس از قرائت زيارت عاشورا برگزار شد، با اشاره به نقشي که رزمندگان در ماندگاري ارزش‌هاي انقلاب اسلامي ايفا کردند، گفت: رزمندگان و شهداي هشت سال دفاع مقدس تاثير بسياري در ماندگاري ارزش هاي انقلاب اسلامي و نهادينه کردن فرهنگ مجاهدت در برابر ظلم داشتند و امروز ميراث ارزشمندي را براي ملت ايران به يادگار گذاشته اند که بايد در پاسداشت آن همچون خود آنها شجاع بود.


وي ادامه داد: مديريت شهري برحسب وظيفه و مسووليتي که در اين عرصه بردوش دارد سعي در زمينه سازي به منظور بسط و گسترش ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس دارد.


ايازي تصريح کرد: برگزاري يادواره ها و تجليل از مقام شامخ شهدا، انتشار کتب و خاطرات شهدا همچنين تقدير خانواده هاي آنها تنها بخشي از کوشش هايي است که شهرداري تهران انجام داده است.


معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به احداث خانه شهيد در مناطق 22 گانه تهران افزود: احداث خانه شهيد در سطح مناطق 22 گانه به منظور حفظ ياد و خاطره شهدا و معرفي شخصيت والاي آنها به نسل جوان از ديگر برنامه هاي مديريت شهري به شمار مي آيد.


وي گفت: کاروان راهيان نور در تابستان نيز به مناطق غرب کشور اعزام خواهند شد.

نظر شما